Miasto Gorlice ogłasza przetarg
- Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 3551252 , fax. 18 3551212
- Data zamieszczenia: 2013-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
ul. Rynek 2 2
38-300 Gorlice, woj. małopolskie
tel. 18 3551252, fax. 18 3551212
REGON: 00052281400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WRAZ Z ROZMIESZCZENIEM MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozmieszczenie mebli biurowych w pomieszczeniach biurowych wskazanych przez Zamawiającego, zapewniające wymaganą funkcjonalność - etap I. Wykonawca dostarcza materiały montażowe niezbędne do prawidłowego zamontowania i funkcjonowania dostarczonych mebli. 1.2. Na dostarczony, rozmieszczony i zamontowany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji. 1.3. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, ilość, rodzaj, parametry i charakterystykę techniczną zamawianych mebli biurowych, przedstawia załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna zamawianych mebli oraz załącznik Nr 2 do SIWZ - wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 600,00 zł (słownie zł: sześćset 00/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 14.03.2013 r. do godz. 13:00 Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 14.03.2013 r. do godz. 13:00, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego: Kasa UM Gorlice (czynna: poniedziałek w godz. 8.30 - 14.30, wtorek do piątek 8.00 - 14.30). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu oraz w Tarnowie
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-04-07 - DOSTAWA SZAF KARTOTEKOWYCH ORAZ NISZCZAREK BIUROWYCH
Dodano: 2016-03-16 - Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz przerobienie istniejących mebli
Dodano: 2016-02-22 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu mebli laboratoryjnych oraz biurowych, dotycząca projektu MCB, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla MCB UJ przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/395/2015
Dodano: 2015-11-19 - dostawa mebli (biurowych, metalowych, kuchennych) oraz foteli i krzeseł na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa mebli dla Izby Skarbowej w Krakowie.
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2015-10-07