Przetargi.pl
Dostawa wraz z rozmieszczeniem i montażem specjalistycznych urządzeń przeznaczonych do nauki zawodu Technik pojazdów samochodowych oraz Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białej Podlaskiej

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 833 416 177 , fax. 833 437 064
  • Data zamieszczenia: 2019-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
    21-500 Biała Podlaska
    tel. 833 416 177, fax. 833 437 064
    REGON: 52404500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=78

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z rozmieszczeniem i montażem specjalistycznych urządzeń przeznaczonych do nauki zawodu Technik pojazdów samochodowych oraz Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozmieszczeniem i montażem specjalistycznych urządzeń przeznaczonych do nauki zawodu Technik pojazdów samochodowych oraz Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białej Podlaskiej. 5. Zamówienie podzielono na dwie części: 1) Część 1 – dostawę wraz z rozmieszczeniem i montażem specjalistycznych urządzeń przeznaczonych do nauki zawodu technik pojazdów samochodowych; 2) Część 2 – dostawę wraz z rozmieszczeniem i montażem specjalistycznych urządzeń przeznaczonych do nauki zawodu technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej; 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a (dla części 1), 1b (dla części 2) do SIWZ. 7. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części. 8. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące, od daty podpisania protokołu odbioru (bez względu na okresy gwarancji, oferowane przez producentów poszczególnych produktów składających się na przedmiot zamówienia).  Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować tylko jeden z trzech okresów gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia tj.: 24 m-ce albo 36 m-cy albo 48 m-cy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 24 m-ce. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 m-cy.  Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XIII SIWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami. 9. Szczegółowe warunki gwarancji, rękojmi, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przedstawiono we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ wraz z załącznikami, przy czym zobowiązany jest wskazać w formularzu rzeczowo-cenowym, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3a (dla części 1), 3b (dla części 2), typ, rodzaj, model, producenta oferowanego przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółowym opisem technicznym (specyfikacją techniczną) proponowanego przedmiotu zamówienia zawierającym co najmniej informacje na temat wszystkich wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1a (dla części 1), 1b (dla części 2) do SIWZ, parametrów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: 1) Część nr 1 – 3 500,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące pięćset, 00/100), 2) Część nr 2 – 1 000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc, 00/100), 2. W przypadku składania oferty na poszczególne części zamówienia, wadium powinno być wniesione na każdą część zamówienia oddzielnie. Jeżeli jest wniesione w łącznej kwocie, na kilka części zamówienia, to z treści wniesionego wadium powinno jednoznacznie wynikać, na którą część zamówienia Wykonawca wnosi wadium i w jakiej wysokości. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną