Przetargi.pl
DOSTAWA WRAZ Z ROZŁADUNKIEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI INTERNATU POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ W ŚWIDNIKU (2019 / 2020)

Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Puławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 21-045 Świdnik, ul. Szkolna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 512 671 , fax. 817 591 153
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Puławskiego
    ul. Szkolna 1
    21-045 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 817 512 671, fax. 817 591 153
    REGON: 37262000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pcez.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WRAZ Z ROZŁADUNKIEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI INTERNATU POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ W ŚWIDNIKU (2019 / 2020)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem artykułów żywnościowych dla stołówki Internatu Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku. Miejscem dostawy jest magazyn stołówki Internatu Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej przy ul. Hotelowej 6, 21-040 Świdnik. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części (zwane również pakietami): Część I Pieczywo (CPV: 15810000-9), Część II Artykuły spożywcze (CPV: 15000000-8), Część III Mięso wieprzowe i produkty mięsno-wędliniarskie (CPV: 15100000-9), Część IV Drób i produkty drobiowe (świeże) (CPV: 15112000-6), Część V Warzywa i owoce (CPV: 15330000-0, 01131321-0), Część VI Ziemniaki (CPV: 01112100-6), Część VII Produkty mleczarskie (CPV: 15500000-3), Część VIII Ryby i przetwory rybne oraz mrożonki warzywne i owocowe (CPV: 15221000-3, 15331170-9, 15300000-1), Część IX Jaja (CPV: 01242000-5). 3. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i załącznikach do SIWZ. 4. Wykonawca przekazuje żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach od 6.00 do 14.00, z tym zastrzeżeniem, iż dostawy artykułów mleczarskich odbywać się muszą w godzinach od 6.00 do 10.00, a produktów mięsno-wędliniarskich w godz. 6.00- 12.00. Osobą upoważnioną do kontroli jakościowej dostarczonego towaru jest intendentka stołówki lub osoba przez nią upoważniona. 5. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 6. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu jednak nie później niż po 24 godzinach po otrzymaniu zamówienia (kolejnego dnia roboczego) z zastrzeżeniem, iż dostawy artykułów mleczarskich i mięsno-wędliniarskich będą odbywać się minimum trzy razy w tygodniu po uprzednim złożeniu zamówienia. Zamówienia będą składane telefonicznie przez zamawiającego w godz. od 8.00 do 12.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: a) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt III.4) pkt 1) i pkt III.7) 1. niniejszego ogłoszenia, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, formularz oferty, opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru składane są przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; c) Poza dokumentami wymienionymi w pkt a) i b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; d) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3. Poleganie na potencjale innych podmiotów: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Zobowiązanie winno określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów aktualnego oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23, ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 4. Wypełniony i podpisany kosztorys w zakresie jakim dotyczy oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach