Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem zewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych przy budynku Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej oraz demontaż istniejącej konstrukcji stalowej szybu

Sąd Okręgowy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6195925 , fax. 12 6195927
  • Data zamieszczenia: 2016-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Krakowie
    ul. Przy Rondzie 7 7
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6195925, fax. 12 6195927
    REGON: 00032269500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem zewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych przy budynku Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej oraz demontaż istniejącej konstrukcji stalowej szybu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1- Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem zewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych przy budynku Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej oraz demontaż istniejącej konstrukcji stalowej szybu. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiący integralną jej część. Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem zewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych przy budynku Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej oraz demontaż istniejącej konstrukcji stalowej szybu. Zamówienie obejmuje prace związane dostawą i montażem 3-przystankowej platformy dla osób niepełnosprawnych z wykonaniem zasilania. Przystanek na poziomie terenu jest usytuowany pod kątem 90 stopni w stosunku do przystanków na kondygnacjach budynku. Przed przystąpieniem do montażu należy wykonać demontaż konstrukcji stalowej szybu, ustawionej w roku 2014, którą należy złożyć we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (na terenie Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej) oraz zabezpieczyć tak, aby nie była narażona na działanie czynników atmosferycznych (np. grubą folią budowlaną) lub w inny sposób ustalony z Zamawiającym. Podobnie zabezpieczyć należy złożone na parkingu sądu pozostałe elementy urządzenia dźwigowego, które nie zostały zamontowane w roku 2014, z ewentualnym przełożeniem w inne miejsce nieruchomości sądowej, wskazane przez Zamawiającego. Niniejszy zakres jest częścią pozwolenia na budowę (decyzja nr 530 / 11 z dnia 28.10.2011r.) oraz pozwolenia Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie (pozwolenie nr 736 / 11), obejmujących również inne prace, związane z przedmiotowym budynkiem. 1.1. Podstawowe parametry: a) urządzenie powinno być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z dnia 12.04.2002 r. (Dz.U. nr 75 poz. 690), oraz dyrektywą maszynową 2006 / 42 / WE; b) rodzaj platformy - o napędzie elektrycznym, bez maszynowni (napęd śrubowy lub pasowy); c) udźwig minimalny - 400 kg; d) liczba przystanków (drzwi) - 3 (pierwszy, na poziomie terenu, pod kątem 90 stopni do drzwi piętrowych, przystankowych szybu); e) wysokość podnoszenia - ok. 5,80 m; f) prędkość ruchu kabiny - 0,15 m / s; g) rodzaj zastosowania sterowania - elektroniczne; h) rodzaj zasilania - 230V, jednofazowe; i) podszybie maksymalnie 140 mm; j) rodzaj instalacji - zewnętrzna; k) kabina platformy pełna - cztery ściany - powinna mieć minimalne wymiary podłogi: 1,1 x 1,4 m; l) rodzaj szybu - konstrukcja samonośna stalowa malowana proszkowo mocowana do podłoża i ścian budynku, obudowa - minimum dwie strony szklone szkłem bezpiecznym przeźroczystym, ściana z napędem wypełniona panelami w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, zadaszenie systemowe; m) nad drzwiami przystankowymi szybu, na poziomie terenu, należy wykonać zadaszenie w formie samonośnego daszku wykonanego z szyby bezpiecznej przeziernej, przymocowanego do konstrukcji szybu o wysięgu min. 80cm, na długości daszku należy wykonać również boczną przesłonę z szyby bezpiecznej (w linii ściany zachodniej szybu); nad drzwiami przystankowymi szybu, na poziomie parteru oraz piętra, należy wykonać przeszklenia, w systemie jak konstrukcja szybu, z szyby bezpiecznej nieprzeziernej, o szerokości: jak drzwi oraz wysokości: od góry drzwi do istniejącego nadproża (około 1000 mm) - pozostała część ściany wschodniej szybu - z blachy; n) drzwi przystankowe szybu - minimalny wymiar w świetle: 900x2000 mm, stalowe z blachy nierdzewnej, otwierane automatycznie, teleskopowe należy wykonać jako ocieplone. Drzwi zewnętrzne przystankowe szybu, na poziomie terenu, mają być wyposażone w system kontroli dostępu w postaci czytnika; o) drzwi kabiny (2 sztuki) usytuowane na dwóch ścianach, zgodnie z drzwiami przystankowymi, należy wykonać jako segmentowe, rozsuwane, ze stali nierdzewnej; p) przy drzwiach zewnętrznych przystankowych szybu, na poziomie terenu, należy zainstalować interkom łączący platformę z portiernią; q) minimalna wielkość podłogi kabiny - 1100x1400 mm; r) podłoga platformy - wykładzina antypoślizgowa; s) obudowana platforma wyposażona w: 1) sygnalizację przeciążenia, 2) przycisk alarmowy sygnalizacji dźwiękowej, 3) łączność telefoniczna ze służbami ratowniczymi oparta na telefonii stacjonarnej lub GSM lub interkom łączący platformę z portiernią, 4) kamerę w obudowie wandaloodpornej, z przekazaniem sygnału do portierni budynku 5) system informacji głosowej o przystankach - w języku polskim, 6) oświetlenie LED, 7) oświetlenie awaryjne, 8) przyciski opisane pismem Braillea, 9) piętrowskazywacz w kabinie; t) platforma wyposażona w automatyczny zjazd awaryjny w razie braku zasilania. 1.2. Prace przygotowawcze: Szyb i platforma mają być zamontowane na zewnątrz budynku, w wewnętrznym narożniku, na uskoku budynku, na elewacji zachodniej. W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres robót montażowych: a- rozebranie istniejącej konstrukcji stalowej szybu ze złożeniem we wskazanym miejscu i zabezpieczeniem przed działaniem czynników atmosferycznych (np. grubą folią budowlaną) lub w inny sposób ustalony z Zamawiającym; b- zabezpieczenie złożonych na parkingu sądu pozostałych elementów urządzenia dźwigowego, które nie zostały zamontowane w roku 2014 (np. grubą folią budowlaną), z ewentualnym przełożeniem w inne miejsce nieruchomości sądowej, wskazane przez Zamawiającego; c- rozebranie istniejącego zabezpieczenia termicznego otworów z płyt OSB i wełny mineralnej wraz z odwozem i utylizacją materiałów z rozbiórki; d- rozebranie okładzin szpalet otworów drzwiowych wykonanych z 2 warstw płyt gipsowo-kartonowych na zaprawie klejowej wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki; e- zamurowanie okienka piwnicznego z uzupełnieniem okładziny kamiennej; f- dostawa, montaż, rozruch platformy wraz z koniecznymi robotami elektrycznymi w podpiwniczeniu budynku sądu (przyłącz z istniejącej wewnętrznej skrzynki elektrycznej), dokonanie koniecznych odbiorów i pomiarów, uzyskanie dokumentów UDT w zakresie dopuszczenia do użytkowania; g- prace na elewacji budynku mające na celu uszczelnienie oraz scalenie kolorystyczne i architektoniczne na styku konstrukcji szybu ze ścianą budynku (cokół z kamienia naturalnego łupanego, ściany z cegły pełnej, gzyms z kamienia naturalnego okuty blachą miedzianą). Technologia wykonania prac musi uwzględniać wykonanie połączenia w sposób gwarantujący niepowstanie mostka cieplnego; h- uzupełnienie płytek posadzkowych i ściennych na szpaletach powstałych po wykuciu otworów drzwiowych (wykucie otworów jest już wykonane), w przypadku braku możliwości zastosowania płytek identycznych jak istniejące (kolorystykę i formę należy uzgodnić z Zamawiającym), własności jakościowe i użytkowe muszą być co najmniej, takie jak obecnie istniejące; i- uzupełnienie tynków oraz malowania ścian; j- ułożenie zdemontowanej kostki brukowej wraz z przełożeniem w zakresie koniecznym dla uzyskania właściwych poziomów na łączeniu podłogi podnośnika z nawierzchnią parkingu; k- montaż dodatkowej kamery skierowanej na zewnątrz drzwi szybu wraz z podłączeniem jej do istniejącej instalacji monitorującej. W kalkulacji na wykonanie prac należy uwzględnić wszystkie konieczne prace zabezpieczające teren prowadzenia robót oraz wykonanie zabezpieczeń przeciwpyłowych na korytarzach na czas prowadzenia robót. Prace rozbiórkowe z wykorzystaniem sprzętu wyburzeniowego lub metod powodujących nadmierny długotrwały hałas, należy wykonać po godzinach funkcjonowania sądu. Wykonawca zapewnia kierownika robót, który musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane. Ponadto budynek jest pod opieką konserwatora zabytków, więc wymaganym jest, aby prace montażowe były wykonywane pod nadzorem osoby z odpowiednimi uprawnieniami do prowadzenia robót w obiektach zabytkowych. Otwory w ścianach do czasu zamontowania platformy muszą być zabezpieczone w sposób gwarantujący niedostępność budynku (np. tymczasowe drzwi lub stała przegroda). Gruz oraz materiały z demontażu należy usuwać na bieżąco, tak żeby nie zalegały w miejscu prowadzenia prac montażowych, a następnie należy wywieźć w miejsce do tego przeznaczone, natomiast materiały, które tego wymagają - zutylizować. 2. Wymagany okres gwarancji: minimum 48 miesięcy, maksimum 72 miesiące. 3. Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania się z całością dokumentacji przetargowej, a także dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłych prac oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, przy czym w trakcie wizji nie będzie możliwości zadawania pytań Zamawiającemu. Miejsce realizacji: Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 11. 4- Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu były prowadzone po godzinie 15:00 i w soboty. 5- Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający ma możliwość przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia, względnie zmiany kolejności. 6- Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 7- Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracowników przy realizacji umowy. 8- Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają akceptacji Zamawiającego - przed wmontowaniem należy przedstawić próbki. Wskazane parametry techniczne stanowią żądania minimum. 9- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty obejmujące całość zamówienia. 10- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11- W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach