PGL LP - Nadleśnictwo Lipka ogłasza przetarg
- Adres: 77-420 Lipka, Mały Buczek 38
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2665046 , fax. 067 2665753
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PGL LP - Nadleśnictwo Lipka
Mały Buczek 38 38
77-420 Lipka, woj. wielkopolskie
tel. 067 2665046, fax. 067 2665753
REGON: 57006443500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/lipka
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem zestawu urządzeń do wczesnego wykrywania zagrożenia pożarowego oraz systemów do bezprzewodowej transmisji obrazu i sterowania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie systemu do wczesnego wykrywania zagrożenia pożarowego polegający: - w miejscowości Krzywa Wieś - montaż kamery na istniejącej wieży p.poż. wraz obrotnicą i zestawem do transmisji bezprzewodowej obrazu i sterowania, oraz zainstalowaniu zabezpieczenia alarmowego antywłamaniowego, doprowadzenie zasilania z istniejącej szafki energetycznej znajdującej się w pobliżu fundamentu wieży. Do zamontowania kamery należy przewidzieć wykonanie dodatkowej konstrukcji wsporczej, na dachu istniejącej dostrzegalni obserwatora, - w miejscowości Mały Buczek (przy biurze Nadleśnictwa Lipka), zostanie zainstalowana- kamera na istniejącej wieży p.poż. wraz zasilaniem światłowodowym, antena odbiorcza z transmisji bezprzewodowej z wieży Krzywa Wieś, a całość urządzeń sterownia kamerami w wyznaczonym pomieszczeniu obserwatora w odległości ok. 50 mb od istniejącej wieży. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386516009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium - 3000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. - wzór oświadczenia załącznik nr 4 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w wykazie wykonawca przedstawi min. 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością ogółem 70 000,00 zł - wzór wykazu załącznik nr 5. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Oświadczenie, że wykonawca znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w pełnym zakresie, D.2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/lipka
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia studia multimedialnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2014-02-03 - Dostawa wyposażenia studia multimedialnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2013-11-15 - Dostawa wyposażenia studia multimedialnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2013-09-23 - Dostawa wyposażenia studia multimedialnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2013-08-09 - Dostawa wraz z montażem zestawu urządzeń do wczesnego wykrywania zagrożenia pożarowego oraz systemów do bezprzewodowej transmisji obrazu i sterowania kamerami, wraz z zasilaniem i monitoringiem dla Nadleśnictwa Okonek
Dodano: 2009-07-27