Przetargi.pl
Dostawa (wraz z montażem) żaluzji zewnętrznych na fragment fasady szklanej budynku nr 8 położonego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103/ Z-31/VII/2015/PNT

Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-568 Katowice, ul. Ligocka 103
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 78 34 300 , fax. 32 250 47 85
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o.
    ul. Ligocka 103 103
    40-568 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 78 34 300, fax. 32 250 47 85
    REGON: 24078958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pnt.euro-centrum.com.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa (wraz z montażem) żaluzji zewnętrznych na fragment fasady szklanej budynku nr 8 położonego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103/ Z-31/VII/2015/PNT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia stanowi dostawa (wraz z montażem) żaluzji zewnętrznych na fragment fasady szklanej budynku nr 8 posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103, na podstawie wytycznych i rzutów fasady szklanej - zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz. 3.2 Wykonawca będzie obowiązany do: 3.2.1 dostawy i montażu żaluzji zewnętrznych wg wytycznych Zamawiającego; 3.2.2 wykonania i podłączenia żaluzji zewnętrznych do istniejącej sieci elektrycznej oraz instalacji sterowania BMS znajdującej się w budynku nr 8; 3.2.3 ujęcia w ofercie wszystkich niezbędnych kosztów do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym rusztowań zewnętrznych; 3.3 Wykonawca będzie również obowiązany do: 3.3.1 kontroli jakości; 3.3.2 naprawy tynków zewnętrznych i wewnętrznych w przypadku uszkodzenia podczas montażu żaluzji zewnętrznych; 3.3.3 naprawy/ wymiany istniejącej fasady szklanej w przypadku uszkodzenia podczas montażu żaluzji; 3.3.4 naprawy w przypadku uszkodzenia schodów i podestu granitowego przy wejściu do budynku i fasadzie; 3.3.5 uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac; 3.3.6 wykonania uciążliwych prac związanych z nadmiernym wierceniem (hałasem) w godzinach popołudniowych tj. po godzinie 16.00. 3.4 Dokument składający się na opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz. 3.5 Jednocześnie Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o których mowa w pkt. 3.1 siwz, w całości chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. nr 90 poz. 631 z późn. zm.). Prawa autorskie do dokumentacji projektowej przysługuje wyłączenie Projektantom i Zamawiającemu. Wykonawcę obowiązuje zatem całkowity zakaz powielania, rozpowszechniania oraz jakiegokolwiek opracowywania czy też innego wykorzystania przedmiotowej dokumentacji projektowej, jak również zawartych w nich informacji projektowych i technicznych. Dokumentacje te mogą zostać wykorzystane przez Wykonawcę wyłącznie do celów związanych z udziałem w niniejszym postępowaniu. W przypadku naruszenie wyżej opisanego zakazu bądź jakiegokolwiek innego naruszenia praw autorskich Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia wyrządzonej Zamawiającemu lub Projektantom szkody oraz do zwrotu wszelkich korzyści, które z tego tytułu uzyskał. 3.6 W przypadku użycia przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego lub patentu, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę materiałów/urządzeń równoważnych w stosunku do zaproponowanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty: 3.6.1 zestawienie zastosowanych przez siebie materiałów/urządzeń ze wskazaniem, które materiały/urządzenia opisane ww. dokumentach zastępują; 3.6.2 dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane przez niego materiały/urządzenia warunku równoważności; 3.6.3 oświadczenie o kompatybilności zaproponowanych przez niego materiałów/urządzeń równoważnych z niezmienionymi przez niego materiałami/urządzeniami. Zamawiający informuje również, iż oferowane przez wykonawców jako równoważne materiały/urządzenia zamiast materiałów/urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej będą przez Zamawiającego weryfikowane. W razie stwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę materiały/urządzenia nie są równoważne w stosunku do żądanych przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie do dokonania w ofercie wykonawcy zmian pozwalających na spełnienie warunku równoważności. W przypadku nie uwzględnienia żądania Zamawiającego, oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści siwz. 3.7 Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 3.8 Zamawiający wymaga, aby użyte do wykonania zamówienia urządzenia itp. były fabrycznie nowe, w ilościach i asortymencie wymaganym przez Zamawiającego. 3.9 Warunkiem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego. 3.10 Wykonawca w okresie gwarancji usunie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszone przez Zamawiającego wady i usterki w okresie 36 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 3.11 Zamawiający informuje, że budynek nr 8 został oddany do użytkowania w kwietniu 2014 r. Obecnie budynek jest zasiedlony najemcami. Godziny pracy najemców 07:00 - 18:00. 3.12 Zamawiający wyjaśnia jednocześnie, że jest Ośrodkiem Innowacyjności w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 30 stycznia 2009 r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości pomocy finansowej na wspieranie ośrodków innowacyjności w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 (Dz.U.09.21.116) tj. osobą prawną prowadzącą działalność w celu zapewnienia korzystnych warunków dla powstawania lub rozwoju przedsiębiorców prowadzących działalność badawczą, rozwojową lub innowacyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395154308
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pnt.euro-centrum.com.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach