Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem zagęszczacza osadu

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Rawicka 41
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7254233 w. 20 , fax. 062 7228000
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
    ul. Rawicka 41 41
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7254233 w. 20, fax. 062 7228000
    REGON: 25046865000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem zagęszczacza osadu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem zagęszczacza osadu w obiekcie odwadniania osadu oczyszczalni ścieków w Krotoszynie przy ul. Słonecznej 45, szczegółowy przedmiot zamówienia na zał. nr 5. 2. Dostawca powinien posiadać autoryzowany serwis oraz magazyn części zamiennych na terenie Polski. 3. Dostawca urządzeń: 1). zapewni transport urządzenia na miejsce zainstalowania, 2). dokona montażu urządzenia wraz z jego uruchomieniem do chwili osiągnięcia planowanych parametrów pracy linii. 4. Dostawca urządzeń jest zobowiązany: 1). dostarczyć dokumentację techniczną urządzenia z uwzględnieniem parametrów napędów, rodzaju materiałów z których wykonane zostało urządzenia, 2). dostarczyć schematy elektryczne z wynikami badań pomiarów elektrycznych, 3). dostarczyć deklaracje zgodności, 4). zapewnić przeszkolenie obsługi. 5. Zamawiający zapewni: 1). możliwość zasilania w wodę do płukania powierzchni filtracyjnej, 2). podłączenie energii elektrycznej,w miejscu wyznaczonym przez dostawcę. 6. Zaleca się, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie oczyszczalni ścieków w miejscu montażu zagęszczacza osadu. 5. Wykonawcy ponoszą: całkowite koszty dostawy, całkowite koszty urządzeń, całkowite koszty montażu urządzeń, całkowite koszty podłączenia wody, energii elektrycznej, wszystkie pozostałe koszty wykonania zamówienia. 6. Płatność za przedmiot umowy będzie płatny po odbiorze końcowym (uzyskanie przez linię planowanych parametrów pracy) na podstawie faktury VAT, z 30-to dniowym terminem płatności. 7. Podwykonawstwo: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , którą wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie musi być wykazane w formularzu ofertowym. Dostawa urządzeń nie może być powierzona podwykonawcom. 8. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 298730009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie sześć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakazują obowiązek posiadania takich uprawnień (potwierdzone dokumentami z rozdz. XI pkt 8.1)), 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku: 1)Wykonawcy wspólnie ubiegający ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2)ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu, 3)w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp., 4)w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wymagania tam zawarte muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223,poz. 1655 oraz 2008, nr 171, poz. 1058) - załącznik nr 3. 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5. 8. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania: określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 upzp albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 uPzp (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 pzp (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Dokumenty potwierdzające opisane przez zamawiającego warunki posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonane na kwotę 250.000 zł. każde, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z załączn. nr 5, 3) Dokumenty potwierdzające opisane przez zamawiającego warunki znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 250.000 zł. na wszystkie zdarzenia. 4) Dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada wymogom określonym przez zamawiającego: a) filmów lub fotografii pracującego urządzenia z podaniem miejsca zainstalowania b) dokumentację techniczną urządzenia z uwzględnieniem parametrów napędów, rodzaju materiałów z których wykonane zostało urządzenie, c) schematy elektryczne z wynikami badań pomiarów elektrycznych, d) deklaracje zgodności na zagęszczacz, e) deklaracje zgodności na urządzenia towarzyszące. 9. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1. umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcjum - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcjum) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1). 10. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna. 11. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymagane w punktach 5; . 1) muszą być złożone przez każdy podmiot, pozostałe zaś dokumenty winny być złożone w imieniu wszystkich wykonawców przez ustanowionego pełnomocnika. 12. Dokumenty części II i III muszą zostać przygotowane przez oferenta, ściśle według postanowień zawartych w niniejszej specyfikacji, bez dokonywania jakichkolwiek zmian merytorycznych - nie spełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty. 13. Dokumenty muszą być aktualne, czyli powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny. 14. Wymienione wyżej dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub załączonym do oferty pełnomocnictwem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.krotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną