Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem wyposażenia technologicznego bloku żywienia i mebli dla Szkoły Podstawowej nr 100 przy ul. Tanecznej 54/58 w Warszawie – z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa wraz z montażem wyposażenia technologicznego bloku żywienia dla Szkoły Podstawowej nr 100 przy ul. Tanecznej 54/58 w Warszawie; Zadanie 2: Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 100 przy ul. Tanecznej 54/58 w Warszawie;

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 1525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem wyposażenia technologicznego bloku żywienia i mebli dla Szkoły Podstawowej nr 100 przy ul. Tanecznej 54/58 w Warszawie – z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa wraz z montażem wyposażenia technologicznego bloku żywienia dla Szkoły Podstawowej nr 100 przy ul. Tanecznej 54/58 w Warszawie; Zadanie 2: Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 100 przy ul. Tanecznej 54/58 w Warszawie;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia technologicznego bloku żywienia i mebli dla Szkoły Podstawowej nr 100 przy ul. Tanecznej 54/58 w Warszawie – z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa wraz z montażem wyposażenia technologicznego bloku żywienia dla Szkoły Podstawowej nr 100 przy ul. Tanecznej 54/58 w Warszawie Zadanie 2: Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 100 przy ul. Tanecznej 54/58 w Warszawie OPIS PROJEKTOWANEGO BLOKU ŻYWIENIA Projektowana kuchnia mieści się w rozbudowywanym budynku istniejącej szkoły. Przewiduje się wzrost ilości żywionych uczniów do 600 osób. Dlatego całe zaplecze kuchenne zostało przeniesione w inną część budynku tak aby można było powiększyć zarówno zaplecze jak i salę konsumentów. Całość będzie zlokalizowana w sutenerze, w której znajdują się pełnowartościowe okna. Asortyment: Śniadania dla zerówek - kanapki - zupy mleczne - herbata Obiady dla wszystkich: - jeden rodzaj zupy - mięso – duszone, pieczone lub smażone - dodatek skrobiowy – ziemniaki, kasza, ryż, makaron - surówka lub warzywa na parze - kompot Podwieczorek: - drożdżówka lub ciasto - owoc - sok Program powierzchniowy. NR NAZWA POW. (m2) WYKAZ POMIESZCZEŃ ŻYWIENIA 005A POMIESZCZENIE PERSONELU KUCHNI 7,32 006A NATRYSK PERSONELU 4,94 007A MAGAZYN PRODUKTÓW SUCHYCH 4,76 008A PRZYGOTOWALNIA MIĘSA 4,50 009A PRZYGOTOWALNIA WARZYW 4,90 010A MYCIE NACZYŃ KUCHENNYCH 7,37 011A KUCHNIA WŁAŚCIWA 41,04 012A ZMYWALNIA 7,50 013A POMIESZCZENIE MYCIA WÓZKÓW 5,05 014A OBIERALNIA WARZYW I OWOCÓW 8,72 015A MAGAZYN WARZYW 6,75 016A POMIESZCZENIE SZAF CHŁODNICZYCH 7,31 017A POMIESZCZENIE PORZĄDKOWE 2,03 018A JADALNIA 49,24 019A JADALNIA 140,23 020A POKÓJ PERSONELU KUCHNI 4,85 021A PRZEDSIONEK 1,70 022A INTENDENT 4,85 POWIERZCHNIA NETTO 313,06 WYMAGANIA I ZAŁOŻENIA OGÓLNE • Wymagana jest wcześniejsza wizja lokalna, w celu dokonania domiarów na obiekcie przed ostatecznym dostarczeniem i zamontowaniem wyposażenia • Wymagane jest wykonanie wszelkich podłączeń instalacyjnych zgodnie z instrukcjami i DTR, a gdyby to okazało się konieczne – dokonania przeróbek podejść instalacyjnych i/lub naprawa uszkodzonych elementów obiektu budowlanego • Cena oferty powinna zawierać i uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym transport, montaż i ustawienie przedmiotu zamówienia we wskazanym przez Użytkownika miejscu na terenie szkoły. • Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia podłóg, ścian, okien, drzwi, itp. aby nie zostały uszkodzone lub zabrudzone przy wnoszeniu i montażu mebli. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku zaistnienia uszkodzeń wynikłych z jego winy. • W przypadku gdy w SIWZ lub szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiału (produktu, urządzenia, itp.) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów, urządzeń, itp.) równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również:  Szczegółowy opis wyposażenia technologicznego bloku żywienia- załącznik nr 8a do SIWZ;  Szczegółowy opis wyposażenia meblowego – załącznik nr 8b do SIWZ  Formularz cenowy dla Zadania 1 – załącznik nr 2a do SIWZ;  Formularz cenowy dla Zadania 2 – załącznik nr 2b do SIWZ;  Wzór umowy dla Zadania 1- załącznik nr 7a do SIWZ;  Wzór umowy dla Zadania 2 – Załącznik nr 7b do SIWZ. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę: 445 641,87 złotych brutto, w tym na Zadanie 1: 351 747,87 złotych brutto Zadanie 2: 93 894,00 złotych brutto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: a) dla Zadania 1: 5 500,00 złotych (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych); b) dla Zadania 2: 1 500,00 złotych (słownie jeden tysiąc pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowego - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) wypełnionego Formularza cenowego – odpowiednio dla Zadania, na które Wykonawca składa ofertę wg wzoru określonego w Załączniku nr 2a do SIWZ dla Zadania 1 oraz w Załączniku nr 2b do SIWZ dla Zadania 2; c) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. od 13.2. lit. b) do 13.2. lit. e) SIWZ, d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie Zadania na jakie składa ofertę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ; f) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. g) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. d) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach