Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń Oddziału Dziennego Wojewódzkiego Psychiatrycznego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy zlokalizowanego w budynku przy ul. M. F. Focha 31 w Przemyślu.

Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 37-710 Żurawica, ul. Różana
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 6723740 wew. 361 , fax. 672-37-21
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy
    ul. Różana 9
    37-710 Żurawica, woj. podkarpackie
    tel. 6723740 wew. 361, fax. 672-37-21
    REGON: 66765500000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń Oddziału Dziennego Wojewódzkiego Psychiatrycznego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy zlokalizowanego w budynku przy ul. M. F. Focha 31 w Przemyślu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń Oddziału Dziennego Wojewódzkiego Psychiatrycznego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy zlokalizowanego w budynku przy ul. M. F. Focha 31 w Przemyślu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyposażenia stanowi załącznik do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 oraz Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 3). KOD CPV: 391000000-3, 39112000-0, 39113100-8, 39113200-9, 39113300-0, 39113500-2, 39121100-7, 39121100-7, 391222005, 39143122-7, 39151000-5, 39155000-3, 39300000-5, 39700000-9. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana ze środków przyznanych z dotacji celowej Urzędu Marszałkowskiego dla zadania pod nazwą: Modernizacja budynku przy ul. M. Focha 31 w Przemyślu. Umowa Nr OZ-I. 17/19. 3.Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej, niż w 2018 roku i odpowiadać wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oferty równoważnej na przedmiot zamówienia wymagany o takiej samej lub lepszej jakości (o parametrach takich samych lub lepszych od wykazanych w (Formularzu asortymentowo-cenowym - stanowiącym załącznik nr 2 oraz Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 3 stanowiących załączniki do SIWZ). Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych Wykonawcy powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie dokonał wizji lokalnej pomieszczeń Oddziału Dziennego przy ul. Marszałka Ferdynanda Focha 31 w Przemyślu do których będzie dostarczał i wyposażał przedmiot zamówienia, ustalił kolorystykę mebli w poszczególnych pomieszczeniach z przedstawicielem Zamawiającego 6.Wraz z dostawą i montażem wykonawca przedłoży materiały informacyjne o dostarczonym wyposażeniu w języku polskim, a także złoży stosowne informacje o materiałach użytych do wykonania wyposażenia pomieszczeń Oddziału Dziennego przy ul. Marszałka Ferdynanda Focha 31 w Przemyślu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 100,00 zł. ( słownie złotych: dwa tysiące sto złotych 00/100) 1. Wadium można wnieść w : -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm. /. 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: SANTANDER BANK POLSKA S.A. nr 46 1500 1634 1216 3002 0887 0000 z dopiskiem–„Wadium - Przetarg „Dostawa wyposażenia pomieszczeń Oddziału Dziennego WPSP im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy zlokalizowanego w budynku przy ul. M. F. Focha 31 w Przemyślu do dnia 07.06.2019r. godz. 1000 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć do siedziby Zamawiającego Administracja Szpitala bud. 15 – Sekretariat Szpitala pokój 10 do terminu składania ofert tj. do dnia 10.06.2019r. do godziny 10:00. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. Wniesione wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy pzp. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg dołączonego wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) formularz cenowy wyposażenia - wg dołączonego wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ; 3) formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - wg dołączonego wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ; 4) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo oświadczenie, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ; 5) Informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów. 6) W związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych – zwane również RODO( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), które obowiązuje od 25 maja 2018r., Wykonawca powinien zapoznać się z klauzulą informacyjną zał. 9 i złożyć oświadczenie wg zał. nr 10. 7) pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach