Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem wyposażenia placu zabaw w Lędzinach

Urząd Miasta Lędziny ogłasza przetarg

  • Adres: 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Lędziny
    ul. Lędzińska 55
    43-143 Lędziny, woj. śląskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ledziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem wyposażenia placu zabaw w Lędzinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Plac zabaw ma posiadać certyfikaty, dopuszcza się deklaracje zgodności czyli dokumenty potwierdzające, iż produkty są zgodne z normą PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań, 2)Materiały, substancje, śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystywane przy produkcji i montażu urządzeń mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia, 3)Belki nośne mocujące elementy placu zabaw w podłożu winny być wykonane z drewna sosnowego klejonego, zabezpieczonego impregnatami, 4)Elementy metalowe mają być ocynkowane i malowane proszkowo farbami zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne, 5)Ślizg zjeżdżalni należy wykonać z blachy nierdzewnej, 6)Elementy należy montować na fundamencie umieszczonym min. 60 cm pod powierzchnią gruntu, 7)Wszystkie stosowane śruby winny by ocynkowane, 8)Elementy wykonane ze sklejki winny by pomalowane na różne kolory w tym na czerwony, żółty, zielony, niebieski aby zwiększy atrakcyjność urządzeń. 9)Poszczególne urządzenia placu zabaw powinny posiadać certyfikat lub deklarację zgodności. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw dla dzieci wg wykazu: a)Huśtawka wahadłowa - podwójna szt.- 2 - konstrukcja nośna ramienia z profilu stalowego zamkniętego, siedzisko huśtawki - fotelik gumowy z poręczą stałą, zawieszone na łańcuchach ze stali nierdzewnej atestowanych, huśtawka łożyskowana tocznie, belka ze stali nierdzewnej. Minimalne gabaryty urządzenia : 1,4 x 3,0 m Wysokość belki min. 1,9 m b)Huśtawka wahadłowa - podwójna szt. - 2 - konstrukcja nośna ramienia z profilu stalowego zamkniętego, siedzisko huśtawki - deseczka gumowy zawieszona na łańcuchach ze stali nierdzewnej atestowanych, huśtawka łożyskowana tocznie Minimalne gabaryty urządzenia 1,30 x 6,0 m Wysokość belki min. 2, 3 m c)Huśtawka wagowa ważka podwójna szt.-2 konstrukcja nośna ramienia z profilu stalowego zamkniętego, siedzisko gumowe, uchwyt ze stali nierdzewnej, amortyzatory gumowe pod siedziskami, ważka łożyskowana ślizgowo. Gabaryty urządzenia min. 2,30 x 1,30 m Wysokość belki poziomej min. 0,50 m d)Huśtawka na sprężynie - kiwak szt. - 2 - urządzenie wykonane z konstrukcji metalowo-sklejkowej, urządzenie o różnym kształcie i kolorze przypominające np. motor, konik, motocykl itp. wykonane z laminowanej wodoodpornej sklejki, konstrukcja osadzona na betonowym fundamencie. e)Piaskownica prostokątna o boku min. 4,0x 3,0 m- szt- 1 - konstrukcja ze sklejki wodoodpornej Wymiary piaskownicy min. 4,00 x 3,0 m Wysokość piaskownicy min. 0,30 m f) Zestaw zabawowy trzywieżowy - szt. 1 - posiadający: zjeżdżalnię ze ślizgiem wykonanym z blachy nierdzewnej i konstrukcji z rurek nierdzewnych, podłogi i elementy wejściowe ze sklejki antypoślizgowej 20 mm, poręcze, ślizgi i uchwyty wykonane ze stali nierdzewnej. płyta wygłuszająca ześlizg dach i wypełnienia ze sklejki wodoodpornej 10 mm Gabaryty urządzenia min. 3,5 x 4,0 m Wysokość podestów min. 0,9 m g) Zjeżdżalnia podwójna szt. 2 - konstrukcja z profilu zamkniętego, ześlizgi z blach nierdzewnej płyta wygłuszającą, poręcze ze stali nierdzewnej, dach ze sklejki, podłoga ze sklejki antypoślizgowej 20 mm Gabaryty urządzenia min 3,0 x 3,0 Wysokość podestów min. 1,2 m h) Zestaw gimnastyczny szt. 1 - konstrukcja z profilu zamkniętego, boczne ścianki ze sklejki wodoodpornej 20 mm z otworami i guzami chwytnymi, łańcuchy ze stli nierdzewnej atestowane, drabinka łańcuchowa, rura wspinaczkowa, lina wspinaczkowa z koralikami, ściana wspinaczkowa łańcuchowa. Gabaryty urządzenia min 6,0 x 0,8 Wysokość min. 2,2 m i) Karuzela czteroramienna z talerzem napędowym - 1 szt. - krzyżak z ramionami łożyskowanymi tocznie, siedziska typu Komfort, gumowe atestowane, nieruchomy talerz wykonany ze stali nierdzewnej umożliwiający obrót karuzelą. Gabaryty urządzenia min 1,5 x 1,5 m Wysokość min /bączek/ - 1 szt. - ramiona ze stali nierdzewnej, zastosowane łożyska kulkowe, platforma z blachy aluminiowej ryflowanej, antypoślizgowej. Gabaryty urządzenia min 1,5 x 1,5 m Wysokość min 0,6 m k) Urządzenie zabawowe /pociąg/ - 1 szt. - konstrukcja z profilu zamkniętego, daszek i wypełnienia ze sklejki wodoodpornej, uchwyty ze stali nierdzewnej, 2 ławeczki ze sklejki wodoodpornej, rura do przechodzenia ze stali nierdzewne, podłogi ze sklejki antypoślizgowej 20 mm Gabaryty urządzenia min 3,0 x 0,8 m Wysokość min. 1,6 m l) Tablica regulamin placu zabaw szt -1. ł) Ławki betonowe z oparciem - 5 szt - nogi z betonu zbrojonego, deski z drewna Konstrukcja tablicy wykonana z drewna klejonego warstwowo, ze sklejki wodoodpornej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 265352002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum czterech placów zabaw o wartości min. 50.000,00 zł każdy w okresie ostatnich pięciu lat. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 6 ust.3 pkt 3.1. i 3.2. 2.2W zakresie warunków wskazanych w ust.1 pkt.1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w § 6 ust.2 i ust. 7. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sporządzony przez Wykonawcę według załącznika Nr 1 do siwz Formularz Ogólny Oferty. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zawartych w §5 ust. 1 pkt. 1.1 siwz, Zamawiający żąda: 2.1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 2.2Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej-odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zawartych w §5 ust. 1 pkt. 1.2 SIWZ, Zamawiający żąda: 3.1.Wykazu osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik Nr 3 do SIWZ-dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: - wymagana jest jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.2.Wykaz robót budowlanych Załącznik Nr 4 do SIWZ -wykonanie z należytą starannością minimum 4 placów zabaw o wartości minimum 50.000,00zł brutto każde. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót tj. protokół odbioru robót. 4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zawartego w §5 ust. 1 pkt. 1.3 SIWZ. Zamawiający żąda: 4.1Posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną wymóg ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dotyczy firm, których oferta łącznie spełnia wymagania Zamawiającego w kwocie nie mniejszej niż 50.000,00 zł. 5.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.1Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, 5.2Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli Zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w języku kraju, w którym zamówienie jest udzielone. 6.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.1.1 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją /za zgodność z oryginałem/ pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1.1 oraz jej podpisem. 7.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca) załącznik Nr 2 do siwz. 8.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy). 9.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawiera wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Rozliczenie to Zamawiający uzna za wypełnione, jeżeli data wystawienia pełnomocnictwa będzie w terminie do którego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego o którym mowa w ust.1 pkt. 1.1. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 10.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ledziny.pl/bip/content/show.php?pg=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną