Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem wyposażenia medycznego z przeznaczeniem dla przebudowanego bloku operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu, realizowana w ramach Projektu pt. Przebudowa wraz z rozbudową SP ZOZ w Gostyniu

Powiat Gostyński ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 575 25 13 , fax. 65 572 31 46
  • Data zamieszczenia: 2011-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyński
    ul. Wrocławska 256 256
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 65 575 25 13, fax. 65 572 31 46
    REGON: 41105048000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.gostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem wyposażenia medycznego z przeznaczeniem dla przebudowanego bloku operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu, realizowana w ramach Projektu pt. Przebudowa wraz z rozbudową SP ZOZ w Gostyniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wyposażenia medycznego z przeznaczeniem dla przebudowanego bloku operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu, realizowana w ramach Projektu pt. Przebudowa wraz z rozbudową SP ZOZ w Gostyniu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż następującego wyposażenia medycznego: 1) ŁÓŻKO SZPITALNE - wózek do transportu chorych w pozycji leżącej - 5 szt. 2) SSAK PRÓŻNIOWY - 4 szt. 3) KARDIOMONITOR - 3 szt. 4) STÓŁ OPERACYJNY 6-CIOSEGMENTOWY - 1 szt. 5) APARAT DO ZNIECZULENIA OGÓLNEGO - 1 szt. 6) MAMMOGRAF - 1 szt. 2. Wymagania i inne istotne informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) zamawiający wymaga dostarczenia wyposażenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2011 r.; 2) zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie posiadało aktualne certyfikaty i świadectwa jakości dopuszczające wyrób do użytkowania w obiektach służby zdrowia na terenie RP; 3) zamawiający wymaga określenia nazwy producenta oraz nazwy/symboliki oferowanego wyposażenia; 4) zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone wyposażenie, zgodnych z okresami gwarancji udzielanymi przez producentów oferowanego wyposażenia, nie krótszych jednak niż 12 miesięcy. 5) zamawiający wymaga udzielenia 30 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy. Jednocześnie zamawiający informuje, że z uwagi na wymagany termin wykonania zamówienia (20.12.2011 r.), przeprowadzenie czynności odbiorowych oraz wymagany termin płatności (30 dni liczone od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy) zapłata należnego wykonawcy wynagrodzenia nastąpi w 2012 roku; 6) w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zamawiający wymaga przeszkolenia personelu w zakresie kompleksowej obsługi (w tym oprogramowania), eksploatacji i bieżącej konserwacji przedmiotowego wyposażenia (odrębnie obsługa, odrębnie personel techniczny); 7) zamawiający udostępni wykonawcy pomieszczenia celem wykonania montażu wyposażenia nie później niż 14 dni przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy, nie wcześniej jednak niż przed dniem 30 listopada 2011 r. 8) zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331621204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.gostyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną