Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego w ramach zadania: „Budowa budynku przychodni wraz z infrastrukturą techniczną w m. Grębocice”

Gmina Grębocice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-150 Grębocice, ul. Głogowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 831 50 31 , fax. 768 315 077
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębocice
    ul. Głogowska 3
    59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 831 50 31, fax. 768 315 077
    REGON: 39064760100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego w ramach zadania: „Budowa budynku przychodni wraz z infrastrukturą techniczną w m. Grębocice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia przychodni wraz z rozładunkiem, montażem i ustawieniem w budynku przychodni na ul. Zielonej 3A, 59-150 Grębocice. 1. Szczegółowy zakres dostaw określa wykazy stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Przed rozpoczęciem produkcji/dostawy wyposażenia o wymiarach niestandardowych Wyko-nawca zobowiązany jest dokonać dokładnych pomiarów dostarczanego wyposażenia. Przed rozpoczęciem produkcji/dostawy wyposażenia należy przedłożyć wzornik kolorów do akceptacji przez Zamawiającego. 3. Wyposażenie ujęte w załączniku nr 8 zostało opracowane w kontekście całego obiektu oraz je-go wykończenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem że nie będą one pogarszały całości pierwotnie zaprojektowanego obiektu oraz wykończenia wnętrz. Poprzez równoważność rozumie się zastosowanie wyposażenia nie gorszego niż opisanego w załączniku nr 8, kolorystyce tożsamej lub zbliżonej oraz właściwościach funkcjonalno-użytkowych nie gorszych niż w projektowanym wyposażeniu. Ze względu na zleconą przez Zamawiającego aranżację wnętrz wymaga się aby zaoferowane produkty miały wizualne podobieństwo do wyposażenia wskazanego w załączniku nr 8. 4. Oferując wyposażenie meblowe wykonawca musi zaoferować wyposażenie z tej samej kolek-cji, nie dopuszczalne jest oferowanie np. stojących obok siebie regałów lub ławek z różnych kolekcji. 5. Meble medyczne muszą spełniać odpowiednie normy sanitarne oraz być odpowiednio zabez-pieczane. Oferowane meble muszą być odporne na działanie wody oraz odporne na działanie środków dezynfekcyjnych, których częste użycie mogłoby niszczyć ich powierzchnie oraz muszą posiadać atesty higieniczne, deklaracje zgodności, znak CE – jeśli wynika to z przepi-sów szczegółowych. Oferowane wyposażenie musi posiadać atesty i deklaracje zgodności producenta o przeznaczeniu do obiektów służby zdrowia. Wykonawca dostarczy stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje i karty specyfikacji technicz-nej przed dostawą. 6. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia wszelkich odpadów po dostawie i montażu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 500,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony dokument zamówienia (wg załączonego wzoru nr 1)- Integralną częścią formularza jest kalkulacja cenowa (wzór załącznik nr 1A do SIWZ) stanowiąca jednocześnie zestawienie parametrów sprzętu, które potwierdzą spełnianie wymaganych parametrów technicznych, b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), c) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach