Przetargi.pl
„Dostawa wraz z montażem wyposażenia i umeblowania do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego”.

Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 215 20 01 , fax. 32 718 67 55
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
    ul. Niepodległości
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 215 20 01, fax. 32 718 67 55
    REGON: 27058137000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.czechowice-dziedzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Upowszechniania Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wraz z montażem wyposażenia i umeblowania do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wraz z montażem wyposażenia i umeblowania do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego”. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, transport, wniesienie oraz montaż lub ustawienie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wg ustaleń Zamawiającego oraz wg aranżacji projektowej. W ramach niniejszego zamówienia planuje się następujące prace: - montaż elementów naściennych – paneli akustycznych; - montaż wyposażenia i umeblowania. Projekt aranżacji (w wersji elektronicznej) zostanie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikację techniczną przedmiotu, dostaw oraz szczegółowe rzuty pomieszczeń, w których ma zostać przeprowadzony montaż dostarczonych mebli i wyposażenia. 2. Elementy składowe umeblowania i wyposażenia przedstawia Załącznik nr 5a do SIWZ. 3. Opis elementów składowych zawarto w Projekcie Budowlano-Wykonawczym Tom II.A, w szczególności w następujących rozdziałach: ROZDZIAŁ UMEBLOWANIE STRONA 6. Projektowane rozwiązania architektoniczno-budowlane 11 16. Umeblowanie – wymagania technologiczne 12 16.1. Szafy i kontenery systemowe 13 16.2. Biurka i stoły systemowe 20 16.3. Meble gabinetowe 32 16.4. Krzesła i fotele obrotowe 35 16.5. Systemowe meble wykonane z tworzywa sztucznego 43 16.6. Fotele, sofy, pufy oraz stoliki systemowe 45 16.7. Systemowe meble wykonane z metalu 56 16.8. Lady recepcyjne 64 16.9. Panele akustyczne 67 16.11. Elementy systemu wystawienniczego 76 16.12. Rolety wewnętrzne 78 16.13. Zabudowa meblowa na wymiar 79 4. Rozmieszczenie elementów wyposażenia i umeblowania przedstawiono w Projekcie Aranżacji Wnętrz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego - Projekcie Budowlanym i Wykonawczym oraz na Rysunkach: • Rys. A-01-AKTUALNY OBOWIĄZUJĄCY, • Rys. A-02-AKTUALNY OBOWIĄZUJĄCY, • Rys. A-03 Aranżacja-Przekrój A-A • Rys. A-04 Aranżacja-Przekrój B-B • Rys. A-05 Aranżacja-Przekrój C-C • Rys. A-06-Zabudowa ZAB1, ZAB2, ZAB4, ZAB5 • Rys. A-07-Projekt-ZabudowaZAB3 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: • Załącznik nr 5 do SIWZ - dokumentacja projektowa, która stanowi integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia, • Załącznik nr 5a - Elementy wyposażenia i umeblowania, • Rys. A-01-AKTUALNY OBOWIĄZUJĄCY wersja elektroniczna • Rys. A-02-AKTUALNY OBOWIĄZUJĄCY wersja elektroniczna Wykonawcy zostaną udostępnione pomieszczenia w celu dokonania pomiarów niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia podłóg i ścian, okien, sufitów, drzwi itp., aby nie zostały uszkodzone lub zabrudzone przy wnoszeniu i montażu mebli. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku zaistnienia uszkodzeń wynikłych z Jego winy. Zamawiający nakłada obowiązek naprawy wynikłych szkód na koszt Wykonawcy i doprowadzenia pomieszczenia do stanu sprzed uszkodzenia / zabrudzenia w terminie 3 dni od chwili zgłoszenia zdarzenia. Uwaga !!! Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do art. 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w wyżej wymienionych dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ 1.3. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.5. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.6. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu – kopii dokumentu gwarancji wadialnej. 2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach