Przetargi.pl
„Dostawa wraz z montażem wyposażenia do siedziby Legnickiej Biblioteki Publicznej, ul. Piastowska 22, 59-220 Legnica w ramach zadania inwestycyjnego „Rewaloryzacja i rozbudowa siedziby Legnickiej Biblioteki Publicznej w Legnicy przy ul. Piastowskiej 22”. Etap I – rewaloryzacja – 3 części: - część nr 1 - dostawa wraz z montażem wyposażenia (meble i oświetlenie) pomieszczenia „Strefa Młodzieży” - część nr 2 - dostawa wraz z montażem nagłośnienia i podestu scenicznego do „Sali Spotkań” - część nr 3 - dostawa wraz z montażem wyposażenia multimedialnego (interaktywny stół, interaktywna półka, interaktywna ściana, E-Galeria) oraz komputerowego do „Strefy Młodzieży”

Legnicka Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. Piastowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 226 021 , fax. 767 223 967
  • Data zamieszczenia: 2018-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Legnicka Biblioteka Publiczna
    ul. Piastowska 22
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 226 021, fax. 767 223 967
    REGON: 39070538500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.legnica.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wraz z montażem wyposażenia do siedziby Legnickiej Biblioteki Publicznej, ul. Piastowska 22, 59-220 Legnica w ramach zadania inwestycyjnego „Rewaloryzacja i rozbudowa siedziby Legnickiej Biblioteki Publicznej w Legnicy przy ul. Piastowskiej 22”. Etap I – rewaloryzacja – 3 części: - część nr 1 - dostawa wraz z montażem wyposażenia (meble i oświetlenie) pomieszczenia „Strefa Młodzieży” - część nr 2 - dostawa wraz z montażem nagłośnienia i podestu scenicznego do „Sali Spotkań” - część nr 3 - dostawa wraz z montażem wyposażenia multimedialnego (interaktywny stół, interaktywna półka, interaktywna ściana, E-Galeria) oraz komputerowego do „Strefy Młodzieży”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Dostawa wraz z montażem wyposażenia do siedziby Legnickiej Biblioteki Publicznej, ul. Piastowska 22, 59-220 Legnica w ramach zadania inwestycyjnego „Rewaloryzacja i rozbudowa siedziby Legnickiej Biblioteki Publicznej w Legnicy przy ul. Piastowskiej 22”. Etap I – rewaloryzacja – 3 części: - część nr 1 - dostawa wraz z montażem wyposażenia (meble i oświetlenie) pomieszczenia „Strefa Młodzieży” - część nr 2 - dostawa wraz z montażem nagłośnienia i podestu scenicznego do „Sali Spotkań” - część nr 3 - dostawa wraz z montażem wyposażenia multimedialnego (interaktywny stół, interaktywna półka, interaktywna ściana, E-Galeria) oraz komputerowego do „Strefy Młodzieży” zgodnie z załączonymi wykazami - opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz – część nr 1 oraz załącznik nr 11 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz – część nr 2 oraz załącznik nr 13 do „Instrukcji dla Wykonawców”-Rozdział 2 siwz – część nr 3 oraz projekty do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz wspólne dla części 1 i 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 – tekst jednolity ze zmianami) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów zastosowanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty 6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz. 7) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz. 8) warunki zmian umowy - wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz 9) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. a) dla części nr 1 - min. 3 dostawy do instytucji publicznej wraz z montażem wyposażenia w meble i oświetlenie o wartości min. 25.000,- PLN brutto– każda dostawa; b) dla części nr 2 – min. 3 dostawy do instytucji publicznej wraz z montażem nagłośnienia o wartości min. 50.000,- PLN brutto – każda dostawa; c) dla części nr 3 min. 3 dostawy do biblioteki lub instytucji publicznej wraz z montażem sprzętu multimedialnego i komputerowego o wartości min. 70.000,- PLN brutto – każda dostawa wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. UWAGA: Jeżeli Wykonawca załączy do oferty referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane potwierdzające, że wykonał lub wykonuje dostawy wyposażenia o wartości odpowiadającej wartości dla kilku części to Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania wymaganego doświadczenia zawodowego przez Wykonawcę dla wskazanych przez Wykonawcę tych kilku części. 10) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu - załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 11) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 12) zatwierdzony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – dla poszczególnych części, na które Wykonawca składa ofertę: - załącznik nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz dla części nr 1 oraz załącznik nr 11 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz dla części nr 2 oraz załącznik nr 13 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz dla części nr 3, 12) wykaz cen – dla poszczególnych części, na które Wykonawca składa ofertę: - załącznik nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz dla części nr 1 oraz załącznik nr 12 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz dla części nr 2 oraz załącznik nr 14 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz dla części nr 3. 13) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi, W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 2. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu - do siedziby Zamawiającego – Legnica, Legnicka Biblioteka Publiczna, ul. Piastowska 22, 59-220 Legnica oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co pozostali uczestnicy postępowania– wg wzoru załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach