Gmina Luzino ogłasza przetarg
- Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
- Data zamieszczenia: 2013-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
ul. Ofiar Stutthofu 11 11
84-242 Luzino, woj. pomorskie
tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
REGON: 00053989700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNYCH I SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W SYCHOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia do nowopowstałych pomieszczeń dydaktycznych i sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Sychowie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części: Część nr 1 - Meble szkolne Część nr 2 - Sprzęt sportowy Część nr 3 - Sprzęt elektroniczny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia, dla poszczególnych części określono w załączonych do SIWZ wzorach Formularzy Cenowych, stanowiących odpowiednio (stosownie do wybranej części zamówienia): Załącznik nr 1a - do Części nr 1 Załącznik nr 1b - do Części nr 2 Załącznik nr 1c - do Części nr 3 Uwaga: W Części nr 3 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do Formularza Cenowego i jest to Specyfikacja techniczna sprzętu, zawierająca minimalne wymagania Zamawiającego - którą należy uzupełnić wpisując nazwę producenta, model, okresy gwarancji i parametry oferowanego sprzętu. W przypadku, gdy parametry oferowanego sprzętu są tożsame z wymaganymi w Specyfikacji technicznej sprzętu, Wykonawca wpisuje w rubryce Oferowane parametry techniczne formułę: tożsame z wymaganymi parametrami. Przedmiotowe wyposażenie i zastosowane urządzenia winny posiadać odpowiednio aktualne aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa, spełniać wymogi i być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, polskimi i europejskimi normami - jeżeli dotyczy. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów, urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający niw wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/77/2015 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 2 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz krzeseł w 2 pakietach do jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2015-07-13 - ZP/28/2015 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł w 2 pakietach do jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2015-05-05 - ZP/15/2015 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł i foteli w 2 pakietach do jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa wyposażenia do szkoły podstawowej w Egiertowie
Dodano: 2014-12-23 - ZP/127/2014 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł do jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2014-11-04 - Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Baninie
Dodano: 2014-08-26 - ZP/85/2014 Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł, tablic
Dodano: 2014-07-28 - ZP/73/2014 Dostawa krzeseł i tapczanów dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2014-07-08 - ZP/82/2013 Dostawa stołów, krzeseł, półki na klawiaturę i stojaka na komputer ujętych w 2 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego,
Dodano: 2013-09-03