Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem wyposażenia 7 PLACóW ZABAW na terenie gminy Bralin

Gmina Bralin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-640 Bralin, Rynek 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 7811201 , fax. (062) 7811202
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bralin
    Rynek 3 3
    63-640 Bralin, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 7811201, fax. (062) 7811202
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bralin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem wyposażenia 7 PLACóW ZABAW na terenie gminy Bralin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z montażem wyposażenia 7 placów zabaw na terenie gminy Bralin, w miejscowościach: Chojęcin-Parcele, Mnichowice, Nosale, Nowa Wieś Ks. Parcele, Czermin, Tabor Mały, Tabor Wielki... 1) Huśtawka 2-osobowa na kotwach 6 szt.. 2) Zjeżdżalnia na kotwach 6 szt.. 3) Piaskownica 3m x 3m 5 szt.. 4) Huśtawka wagowa typu Ważka 4 szt.. 5) Bujak (huśtawka na sprężynie) 10 szt.. 6) Karuzela tarczowa 2 szt.. 7) Karuzela krzyżowa 1 szt.. 8) Ławka z oparciem na kotwach 13 szt.. 9) Kosz na śmieci 7 szt.. 10) Tablica informacyjna (z konstrukcją wsporczą) 6 szt.. Rozdział urządzeń zabawowych na poszczególne place zabaw - jak określono w SIWZ... Wymagania materiałowo - techniczne urządzeń zabawowych - jak określono w SIWZ... Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 3 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655, z późn.zm.).... Wykonawca musi m.in. spełnić następujące warunki: 1) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca zrealizował co najmniej dwie dostawy wraz z montażem o wartości co najmniej 20.000,-zł netto każda z tych dostaw... 2) posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;;; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty, wymagalnych dokumentów - jak wskazano w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda w niniejszym postępowaniu: . 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) Oświadczenia wykonawcy (wg wzoru - zał. nr 2 do SIWZ) o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 ustawy PZP; 5) Oświadczenia wykonawcy (wg wzoru - zał. nr 3 do SIWZ ) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1, ust.2 ustawy PZP... Pozostałe dokumenty - wg zał. nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach