Przetargi.pl
"Dostawa wraz z montażem widowni teleskopowej, sceny modułowej oraz instalacji fotowoltaicznej dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie."

Gminna Biblioteka Publiczna w Urszulinie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-234 Urszulin, Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 510826424 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2021-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna w Urszulinie
    Lubelska 31
    22-234 Urszulin, woj. brak
    tel. 510826424, fax. -
    REGON: 11020031400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gbpurszulin.bip.mbnet.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa wraz z montażem widowni teleskopowej, sceny modułowej oraz instalacji fotowoltaicznej dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa wraz z montażem widowni teleskopowej, sceny modułowej oraz instalacji fotowoltaicznej dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie". 4.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej: 4.1.1. część 1 zamówienia – Dostawa wraz z montażem widowni teleskopowej obejmująca:  dostawa, montaż, uruchomienie przedmiotu zamówienia w budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie (sala widowiskowo- koncertowa),  przeprowadzenie prób technicznych i obciążeniowych oraz dostarczenie Zamawiającemu protokołów z przeprowadzenia tych prób,  przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania widowni stanowiącej przedmiot zamówienia, Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Strona 4 z 32  dostarczenie w trakcie realizacji umowy następujących dokumentów tj. certyfikatów, atestów, świadectw dopuszczenia do użytkowania, w tym: − trudnopalności oferowanych foteli wg normy PN-EN 1021-1 oraz normy PN-EN 1021-2 lub norm równoważnych, − toksyczności foteli wg normy PN-88/B-02855 lub równoważnej, − wytrzymałości i bezpieczeństwa rozwiązań konstrukcyjnych oferowanych foteli wg normy PN-EN 12727:2004 lub równoważnej − Raport z badań wykonanych zgodnie z normą PN-EN ISO 3385:1999 lub równoważną klasyfikujący właściwości pianek zastosowanych w fotelach do stosowania w warunkach bardzo ciężkich (wg normy PN-EN ISO 5999:2008 w klasie V lub równoważnej) - próbki poddane badaniom przy min. 200 000 cykli. Prace będą prowadzone w przestrzeni sali widowiskowo- koncertowej równolegle z zamówieniem określonym w części 2. W przypadku wykonywania tych zamówień przez różnych Wykonawców, zobowiązani są oni do współpracy w taki sposób, aby warunki prowadzenia prac i wykonywania zawartych umów nie wpłynęły negatywnie na sposób, termin i jakość wykonania przedmiotów tych zamówień. W przypadku ewentualnego sporu Wykonawcy są zobowiązani do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu i zastosowania się do jego poleceń. 4.1.2. część 2 zamówienia –Dostawa wraz z montażem sceny modułowej obejmująca:  dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia w budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie (sala widowiskowo- koncertowa),  przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania (montaż/demontaż) sceny modułowej stanowiących przedmiot zamówienia. Prace będą prowadzone w przestrzeni sali widowiskowo- koncertowej równolegle z zamówieniem określonym w części 1. W przypadku wykonywania tych zamówień przez różnych Wykonawców, zobowiązani są oni do współpracy w taki sposób, aby warunki prowadzenia prac i wykonywania zawartych umów nie wpłynęły negatywnie na sposób, termin i jakość wykonania przedmiotów tych zamówień. W przypadku ewentualnego sporu Wykonawcy są zobowiązani do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu i zastosowania się do jego poleceń. 4.1.3. część 3 zamówienia- Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej obejmująca:  montaż konstrukcji pod panele PV, Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Strona 5 z 32  montaż paneli PV na konstrukcji,  ułożenie tras kablowych i kabli od paneli PV do rozdzielni elektrycznej,  modernizacja rozdzielnicy elektrycznej AC,  montaż rozdzielni DC,  montaż uziemień, połączeń wyrównawczych,  montaż układu automatyki,  wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,  uruchomienie instalacji i regulacje,  szkolenie użytkownika,  wykonanie niezbędnych otworów i przepustów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń,  uszczelnienie otworów i przepustów montażowych po wprowadzeniu. 4.2. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w: 4.2.1. załączniku Nr 1.1. do SIWZ (część 1 zamówienia– Dostawa wraz z montażem widowni teleskopowej), 4.2.2. załączniku Nr 1.2. do SIWZ (część 2 zamówienia– Dostawa wraz z montażem sceny modułowej), 4.2.3. załączniku Nr 1.3. do SIWZ (część 3 zamówienia–Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaiczne), 4.3. Gwarancja. Zamawiający wymaga gwarancji jakości na wykonane prace i materiały instalacyjne na okres minimum: - dla części 1 i 2 – 36 miesięcy; - dla części 3 – 60 miesięcy. Zamawiający informuje, iż długość okresu gwarancji na wykonane prace i materiały instalacyjne stanowi kryterium oceny ofert. Jednocześnie, w zakresie części 3 Zamawiający wymaga minimalnego okresu na oferowane moduły fotowoltaiczne – minimum 15 lat (dodatkowo gwarancja wydajności mocy po 10 latach: wydajność min. 90 % mocy modułu, a po 25 latach: wydajność min. 80 % mocy modułu), na oferowane inwertery minimum 10 lat, na pozostały osprzęt instalacji minimum 5 lat. 4.4. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Strona 6 z 32 W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Strona 7 z 32 projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową. 4.5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na warunkach określonych w § 5 projektu umowy. 4.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 4.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. 4.8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39111000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach