Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem, wdrożeniem i uruchomieniem zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP oraz serwera dla Zakładu Miejskiej Komunikacji Samochodowej w Stalowej Woli.

Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Komunalna 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8448581, 8423919 , fax. 015 8448582
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej
    ul. Komunalna 3 3
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8448581, 8423919, fax. 015 8448582
    REGON: 83003599300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmks.stalowawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy - jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem, wdrożeniem i uruchomieniem zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP oraz serwera dla Zakładu Miejskiej Komunikacji Samochodowej w Stalowej Woli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa oprogramowania klasy ERP (Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa). Oprogramowanie ma składać się ze zbioru współpracujących ze sobą aplikacji, urządzeń (modułów) integrujących działanie Zakładu Miejskiej Komunikacji Samochodowej w Stalowej Woli, na wszystkich szczeblach i obszarach zarządzania zakładu. System ma umożliwić optymalne wykorzystanie zasobów posiadanych przez Zamawiającego oraz uporządkować zachodzące w nim procesy. Oprogramowanie powinno być oparty na jednej - wspólnej dla całego systemu- bazie danych. Proponowane rozwiązania powinny zapewniać także transfer danych pomiędzy poszczególnymi elementami oprogramowania oraz wysokie bezpieczeństwo danych na wszystkich etapach ich przetwarzania. 2. Montaż, wdrożenie i uruchomienie ww. oprogramowania, obejmujące: - Wykonanie niezbędnych prac analitycznych (w tym opracowanie projektu wdrożenia), - Zarządzanie wdrożeniem, - Prace implementacyjne i konfiguracyjne, - Szkolenie użytkowników, - Migrację danych z obecnie funkcjonujących programów (systemów), - Wykonanie interfejsu do systemów pomocniczych: bankowości elektronicznej, programu Płatnik itp. Szczegółowe warunki wdrożenia zostały określone we wzorze umowy na dostawę, montaż i wdrożenie oprogramowania. 3. Udzielenie licencji na oprogramowanie. W ramach licencji należy zapewnić licencję systemu ERP, bazy danych i niezbędnego oprogramowania pozwalającego na równoczesną eksploatację systemu na min. 25. 4. Szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji oprogramowania. Warunki szkolenia określone zostały we wzorze umowy na dostawę, montaż i wdrożenie oprogramowania. 5. Zapewnienie obsługi posprzedażnej (serwisowej), opieki technicznej i konserwacji zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie. Serwis powinien obejmować opiekę nad eksploatacją całego zintegrowanego systemu zarządzania. Warunki we wzorze umowy posprzedażnej (serwisowej). 6. Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego (serwera / serwerów) niezbędnego do zainstalowania, uruchomienia i eksploatacji proponowanego systemu informatycznego z uwzględnieniem elementów mających zasadniczy wpływ na niezawodną i bezawaryjną pracę systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w Wysokości 4000 zł. do dnia 14.07.2009 r. do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29.stycznia.2004 roku Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm./ tj. 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - nr 27943000060026869920000001. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca winien spełniać następujące szczegółowe warunki: a) Musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym; b) Musi wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem (Dostawa wraz z montażem, wdrożeniem i uruchomieniem zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP) i wartością (minimum 150 000 zł), które winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu; c) Posiada sytuację finansową zapewniającą realizację zamówienia tj. posiada środki finansowych lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100 000 zł; d) Powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 150 000 zł; e) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, co najmniej: - trzema osobami z minimum 3 letnim doświadczeniem w dziedzinie wdrożeń systemów klasy ERP; - trzema osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie w dziedzinie dostaw, instalacji i konfiguracji oraz serwisowania sprzętu komputerowego; f) Zaakceptuje warunki udziału w postępowaniu i postanowienia umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji; g) Nie jest wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; h) Treść złożonej przez Wykonawcę oferty winna odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania kilku Wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych każdy z Wykonawców musi samodzielnie spełnić niżej wymienione warunki: 1. Musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Musi posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym; 3. Nie może być wykluczonym z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 4. Zaakceptuje warunki udziału w postępowaniu i postanowienia umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji Wykonawcy mogą łącznie spełnić niżej wymienione warunki: 1. Muszą wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem (dostawa wraz z montażem, wdrożeniem i uruchomieniem zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP) i wartością (minimum 150 000 zł), które winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu; 2. Muszą posiadać sytuację finansową zapewniającą realizację zamówienia tj. posiadać środki finansowych lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100 000 zł; 3. Muszą być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności łącznie na kwotę, co najmniej 150 000 zł; 4. Muszą dysponować, co najmniej: - trzema osobami z minimum 3 letnim doświadczeniem w dziedzinie wdrożeń systemów klasy ERP; - trzema osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie w dziedzinie dostaw, instalacji i konfiguracji oraz serwisowania sprzętu komputerowego; 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia albo nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne; c) Dowód wniesienia wadium; d) Parafowany projekt umowy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 6 właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie. b) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami niezbędnymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do ich wykonania, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Podane informacje należy poprzeć odpowiednią dokumentacją: wykaz wraz z kserokopiami dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje i uprawnienia. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów a) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1-4 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. b) W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki serwisu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/umstalowawola/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną