Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem urządzenia dźwigowego - dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2012-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem urządzenia dźwigowego - dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi - III Wydział Pracy Środowiskowej. Miejscem instalacji dźwigu jest budynek mieszczący się w Łodzi przy ul. Paderewskiego 47 Dźwig należny zainstalować w istniejącym szybie dźwigowym - szyb dźwigowy, murowany o wymiarach wewnętrznych w świetle 1175 mm x 1585 mm, usytuowany jest w typowym pawilonie handlowym z lat 70 - konstrukcja stalowa, ściany osłonowe z blach trapezowych z wypełnieniem pianką poliuretanową, wewnętrzne murowane z cegły lub siporeksu, w którym zamontowany był dźwig towarowy. Dostarczone i zainstalowane urządzenie dźwigowe musi być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Parametry urządzenia: a.Wysokość podnoszenia nie mniejsza niż 4500 mm, b.Wymiar kabiny, dostosowany do wymiarów szybu c.Kabina np.: 3 ściany, 1 kurtyna świetlna, sufit - listwa oświetleniowa led, podłoga wykładzina, lub inna podobna konfiguracja kabiny, d. Liczba przystanków 2 szt., e.Drzwi panelowe z małym świetlikiem, wychylne, otwierane ręcznie o wymiarach: 900mm x 200 mm. Drzwi kabinowe nie są obligatoryjne, f.Udźwig nie mniej niż 400 kg, g)Prędkość podnoszenia nie mniej niż 0,12 m-s, h.Napęd hydrauliczny, śrubowy lub inny, i.Moc silnika nie mniej niż 1,8 kW, j.Zasilanie: 230 V, 50 Hz - obwód zasilający urządzenie i oświetlenie kabiny, 24 V DC - obwód pomocniczy zasilający zjazd awaryjny i oświetlenie, k.Panel sterowania: w kabinie może być pionowy panel dyspozycji z przyciskami podświetlanymi i z oznaczeniami Braillea, przycisk stop, wskaźnik przeciążenia, telefon, kluczyk może być zamontowany czytnik i-button. Na przystankach kasety z przyciskami mogą być czytniki i-button. l.Wysokość nadszybia nie mniej niż 2260 mm dla podnośnika platformowego lub inna stosowna dla proponowanego urządzenia, ł.Podszybie dla podnośnika platformowego nie mniej niż 120 mm platformowego lub inna stosowna dla proponowanego urządzenia. Zamawiający wymaga zgodności urządzenia z: a.Dyrektywą maszynową 2006-42-WE, b.Dyrektywą niskonapięciowa 2006-95-WE, c.Dyrektywa o kompatybilności elektromagnetycznej 2004-108-WE, d.Normą UNI EN 81-41 e.Certyfikatem wys. Przez IMQ Cena urządzenia musi obejmować: a.Dostawę i montaż urządzenia i 2 szt. drzwi montowanych w ścianach szybu dźwigowego, b.Podłączenie urządzenia do istniejącej instalacji zasilania, c.Montaż i regulację urządzeń zabezpieczających, d.Przygotowanie dokumentacji techniczno ruchowej urządzenia, e.Odbiór techniczny urządzenia przez UDT koszt pokrywa Wykonawca f.Sporządzenie protokołu dotyczącego pomiarów elektrycznych. Roboty obejmujące: a.Wykonanie fundamentu, b.Prace tynkarskie i malarskie, c.Dostosowanie szybu do parametrów urządzenia, d.Demontaż starej windy towarowej, będą należały do Zamawiającego. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje wykonanie zadania łącznie z odbiorem i dopuszczeniem do użytkowania zainstalowanego urządzenia. Wszelkie awarie i nieprawidłowości związane z działaniem urządzenia dźwigowego, Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy telefonicznie bądź faksem. Wykonawca w przypadku awarii, jako podmiot świadczący gwarancję będzie miał obowiązek przystąpić do jej usunięcia nie później niż w terminie 120 min.od chwili otrzymania zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest okazać stosowne certyfikaty zgodności z Polską Normą , normami europejskimi oraz posiadać inne obowiązujące dokumenty. Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania platformy dostosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych, zachowującej parametry i warunki określone w pkt.5,6,7,8 Zamówienie należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 grudnia 2012 roku. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie faktura oraz Protokół odbioru jakościowego, bez zastrzeżeń podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone i zamontowane urządzenie nie krótszej niż przewidzianej przez producenta. W okresie gwarancji wszelkie opłaty związane z obowiązującymi przeglądami technicznymi obciążać będą Wykonawcę. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktury prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424141002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl/ zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną