Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym na terenie miasta Wejherowa (CPV 28120000-2 Urządzenia kontroli radarowej)

Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, pl. Jakuba Wejhera 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6777105
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    pl. Jakuba Wejhera 8 8
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6777105
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym na terenie miasta Wejherowa (CPV 28120000-2 Urządzenia kontroli radarowej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z montażem urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym na terenie miasta Wejherowa (CPV 28120000-2 Urządzenia kontroli radarowej) Zamówienie o wartości szacunkowej > 14.000 euro lecz nie przekraczającej 206.000 euro dla dostaw i usług. Szczgółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 281200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł. słownie: dwa tysiące złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a)zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem (tj.: polegające na dostawie urządzenia samoczynnie rejestrującego prędkość samochodów wraz z wykonaniem zdjęć) o wartości nie mniejszej niż 100 tysięcy złotych brutto każde; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania 2.Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą: 1.Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz, co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (tj.: polegających na dostawie urządzenia samoczynnie rejestrującego prędkość samochodów wraz z wykonaniem zdjęć) o wartości nie mniejszej niż 100 tysięcy złotych brutto każde. 5.Należy wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ. 6.Dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wykonane należycie. 7.Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a)Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3. b)Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c)W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d)eżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 7 lit. a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e)Zgodnie z art.141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. B. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez oferowany asortyment wymagań zamawiającego 1.Oświadczenie o zgodności, potwierdzające spełnienie norm bezpieczeństwa (CE), przez oferowane urządzenia, dostarczone komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft (Windows Marketplace Tested Products List)., 2.Zatwierdzenie Typu Urządzenia wydane przez Główny Urząd Miar w Warszawie o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z 11 maja 2001 roku Prawo o miarach (tekst jednolity Dz. U. Nr 243 poz 636 z 2004 roku z późniejszymi zmianami), 3.Orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej wydane przez LOR przy Państwowym Instytucie Telekomunikacji w Warszawie lub inne uprawnione laboratorium o braku zagrożenia dla ludzi i środowiska. 4.Przykładowe zdjęcia wykonane przy pomocy oferowanego i spełniającego warunki SIWZ przyrządu w różnych warunkach atmosferycznych i różnych okresach w ciągu doby (w godzinach rannych, południowych i nocnych), w zasięgu znaków drogowych powodujących refleksy świetlne, od pierwszego do trzeciego pasa drogi. Wykonane zdjęcia muszą być czytelne a twarze kierowców rozpoznawalne, zdjęcia muszą posiadać możliwość identyfikacji w tle - numeru i nazwy urządzenia, którym zostały wykonane, daty i czasu pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, prędkości dozwolonej i stwierdzonej, numeru zdjęcia, lokalizacji pomiaru oraz kierunku pomiaru, wymagana ilość zdjęć: -20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach porannych, -20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach południowych, -20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach nocnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach