Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0326430001 wew. 305,209 , fax. 032 6431804, 6478910
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
ul. Rynek 1 1
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 0326430001 wew. 305,209, fax. 032 6431804, 6478910 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (na placach zabaw usytuowanych na terenie miasta i gminy Olkusz) o parametrach nie niższych niż podane w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w ilości i asortymencie podanym w tym załączniku. Część A - Dostawa wraz z montażem drewnianych urządzeń zabawowych drewnianych Wymagania specjalne: - Aktualne certyfikaty bezpieczeństwa i zgodności z właściwymi normami obowiązującymi w Polsce. - Udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji licząc od daty odbioru końcowego. - Dokonywanie co najmniej raz w roku (w terminie do dnia 15. kwietnia każdego roku) - w okresie udzielonej gwarancji - przeglądu urządzeń. - Wykonywanie napraw gwarancyjnych. Część B - Dostawa wraz z montażem metalowych i pozostałych urządzeń zabawowych Wymagania specjalne: - Aktualne certyfikaty bezpieczeństwa i zgodności z właściwymi normami obowiązującymi w Polsce. - Udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji licząc od daty odbioru końcowego. - Dokonywanie co najmniej raz w roku (w terminie do dnia 15. kwietnia każdego roku) - w okresie udzielonej gwarancji - przeglądu urządzeń. - Wykonywanie napraw gwarancyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił informację o co najmniej 1 zrealizowanej dostawie odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (wartość zrealizowanej dostawy musi wynosić co najmniej 60.000,00 zł brutto). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ; wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw wraz z referencjami; szczegółowy opis urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia ( z podaniem warunków technicznych) wraz z załączoną dokumentacją fotograficzną; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w gminie Ciężkowice - wyposażenie
Dodano: 2014-11-13 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w gminie Ciężkowice - wyposażenie
Dodano: 2014-11-05 - Zakup i dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych położonych na terenie Gminy Sułoszowa
Dodano: 2014-10-23 - Wójt Gminy Gromnik działający jako pełnomocnik Kierownika Administracji Szkół i Przedszkoli Samorządowych w Gromniku ogłasza przetarg nieograniczony pn.:Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach w Gminie Gromnik - dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych
Dodano: 2014-10-03 - Modernizacja dwóch oddziałów przedszkolnych w Gminie Żegocina
Dodano: 2014-08-27 - Modernizacja dwóch oddziałów przedszkolnych w Gminie Żegocina
Dodano: 2014-08-19 - Modernizacja dwóch oddziałów przedszkolnych w Gminie Żegocina
Dodano: 2014-07-14 - Dostawa wyposażenia dla II oddziału przedszkola w Korzennej i biura
Dodano: 2011-07-25