Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0326430001 wew. 305,209 , fax. 032 6431804, 6478910
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 0326430001 wew. 305,209, fax. 032 6431804, 6478910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (na placach zabaw usytuowanych na terenie miasta i gminy Olkusz) o parametrach nie niższych niż podane w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w ilości i asortymencie podanym w tym załączniku. Część A - Dostawa wraz z montażem drewnianych urządzeń zabawowych drewnianych Wymagania specjalne: - Aktualne certyfikaty bezpieczeństwa i zgodności z właściwymi normami obowiązującymi w Polsce. - Udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji licząc od daty odbioru końcowego. - Dokonywanie co najmniej raz w roku (w terminie do dnia 15. kwietnia każdego roku) - w okresie udzielonej gwarancji - przeglądu urządzeń. - Wykonywanie napraw gwarancyjnych. Część B - Dostawa wraz z montażem metalowych i pozostałych urządzeń zabawowych Wymagania specjalne: - Aktualne certyfikaty bezpieczeństwa i zgodności z właściwymi normami obowiązującymi w Polsce. - Udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji licząc od daty odbioru końcowego. - Dokonywanie co najmniej raz w roku (w terminie do dnia 15. kwietnia każdego roku) - w okresie udzielonej gwarancji - przeglądu urządzeń. - Wykonywanie napraw gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił informację o co najmniej 1 zrealizowanej dostawie odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (wartość zrealizowanej dostawy musi wynosić co najmniej 60.000,00 zł brutto). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ; wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw wraz z referencjami; szczegółowy opis urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia ( z podaniem warunków technicznych) wraz z załączoną dokumentacją fotograficzną; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach