Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem urządzeń placu zabaw na terenie SP nr 8 przy ul. Orłowskiej w Gdyni

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 19143984500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem urządzeń placu zabaw na terenie SP nr 8 przy ul. Orłowskiej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV sklasyfikowany jest jako: 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń placu zabaw, obiektów małej architektury oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej EPDM w Gdyni na terenie SP nr 8 przy ul. Orłowskiej, na podstawie i zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym pod nazwą „Przebudowa placu zabaw na terenie SP nr 8 w Gdyni” opracowanymi przez „INDOM” Mieczysław Tkaczyk, (stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącą załącznik 10 do SIWZ). Wyłącznie dla celów informacyjnych Zamawiający załącza przedmiar robót (stanowiący załączniki nr 11 do SIWZ). 3. Uwaga: Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie tylko części zakresu opisanego w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje w szczególności: 1) demontażu istniejących urządzeń placu zabaw tj. drabinek i równoważni; 2) wykonania robót ziemnych i wywozu urobków, 3) wykonania obrzeży betonowych, 4) wykonania warstwy podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm, 5) wykonania nawierzchni z kostki betonowej. Ww. zakres prac został już wykonany. Wykonawca w cenie ofertowej i w formularzu oferty nie uwzględnia powyższych elementów. Kompletna dokumentacja powykonawcza wykonanych prac zostanie udostępniona do wglądu Wykonawcy po zawarciu umowy. Pomiar powykonawczy wykonanych prac oraz karty techniczne i deklaracje właściwości użytkowych użytych materiałów stanowią Załącznik nr 14 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Budżetu Obywatelskiego 2016, ID wniosku 2016/334. 5. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, 2) dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń placu zabaw o konstrukcji ze stali ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo lub stali galwanizowanej oraz obiektów małej architektury o konstrukcji ze stali ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo w postaci elementów gotowych dostarczonych przez Producenta opisanych w dokumentacji projektowej lub innych urządzeń Wykonawcy o podobnych standardowych rozwiązaniach i wymiarach stosowanych przez Wykonawcę, a mieszczących się w granicach tolerancji umożliwiających uzyskanie założenia Zamawiającego, opisanego w dokumentacji projektowej w postaci: a) zestawu wielofunkcyjnego – 1 sztuka – składający się z minimum 2 szt. - siatek poziomych, 1 szt. - siatki pionowej, 1 szt. - trapu wspinaczkowego, 1 szt. - drabinki, 1 szt. liny do wspinaczki, 2 szt.- pionowych rur do zjazdu lub wspinaczki oraz poręczy równoległych. Urządzenie musi być dostępne dla osób niepełnosprawnych oraz być przystosowane do dzieci starszych i młodzieży w wieku 7 – 16 lat. b) huśtawki „deskorolka” – 1 sztuka – składająca się z ruchomej deski oraz uchwytów zawieszonych na łańcuchach. Urządzenie musi być dostosowane do dzieci starszych i młodzieży, w wieku 7-12 lat. c) hamaka – 1 sztuka - urządzenie musi być dostępne dla osób niepełnosprawnych. d) ławki z oparciem i podłokietnikami – 2 sztuki, e) ławki młodzieżowej – 1 sztuka, f) kosza na odpady – 1 sztuka, g) tablicy informacyjnej z regulaminem – 1 sztuka, Uwaga! Zamawiający zmienia treść i wygląd tablicy informacyjnej względem przedstawionej w dokumentacji projektowej. Zamawiający w dniu zawarcia umowy przekaże mailowo Wykonawcy wzór tablicy z regulaminem. Ostateczny wygląd oraz treść tablicy informacyjnej z regulaminem należy uzgodnić z Zamawiającym przed wbudowaniem. 3) wykonanie nawierzchni bezpiecznej EPDM o grubości 100 mm i powierzchni ok. 168 m2, zgodnie z dokumentacją projektową, Uwaga! Część podbudowy, tj. podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm, została wykonana. W związku z powyższym, Wykonawca w cenie ofertowej i w formularzu oferty uwzględnić koszt przygotowania istniejącej warstwy podbudowy do dalszych prac oraz pozostałe warstwy nawierzchni. 4) wykonanie stanowisk do gry w klasy oraz w kapsle – pola gry należy wykonać barwionym w masie EPDM w dwóch odcieniach koloru niebieskiego - RAL 5015 i RAL 5003, zgodnie z dokumentacją projektową. Na nawierzchni EPDM należy namalować opisy (cyfry i litery) i linie stanowiące stanowiska do gry w klasy i kapsle farbą poliuretanową w kolorze białym – RAL 9010, 5) wykonanie nawierzchni trawiastej siewem oraz odtworzenie trawników w miejscach, które uległy zniszczeniu podczas prac budowlanych, 6) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 6. Mając na uwadze fakt, iż nawierzchnia z kostki betonowej została wykonana informuję, że obiekty małej architektury, tj. ławki z oparciem i podłokietnikami, kosz na odpady, ławka młodzieżowa i tablica, o których mowa ust. 5 pkt 2 lit. d-g, mają zostać zamontowane zgodnie z Dokumentacją projektową, tj. za pomocą fundamentów betonowych. W związku z powyższym, Wykonawca powinien w cenie ofertowej i w formularzu oferty uwzględnić koszt rozbiórki i ponownego montażu istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, w zakresie niezbędnym do zamontowania obiektów małej architektury. Ponadto, rękojmia za wady i gwarancja, o których mowa w ust. 21, ma obejmować ww. ponowne ułożenie nawierzchni z kostki betonowej. 7. Urządzenia placu zabaw opisane w ust. 5 pkt 2 lit. a – c muszą być zgodne z wszelkimi wymaganiami aktualnej normy PN-EN 1176-1:2017-12 „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań” lub równoważną. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SIWZ a dokumentacją projektową pierwszeństwo mają zapisy SIWZ. 8. Nawierzchnia bezpieczna, o której mowa w ust. 5 pkt 3 musi być zgodna z wszelkimi wymaganiami aktualnych norm PN-EN 1177+AC:2019-04 „Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki - Metody wyznaczania amortyzacji uderzenia”, PN-EN 1176-1:2017-12 „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań” lub równoważną. 9. Nawierzchnia bezpieczna, o której mowa w ust. 5 pkt. 3 musi spełniać łącznie poniższe warunki: 1) zapewniać dobre warunki do uprawiania dyscyplin sportowych w różnych temperaturach tj. od -5 do +25 stopni Celsjusza, gdyż nawierzchnia przeznaczona jest na obiekt zewnętrzny, 2) zapewniać stałe i trwałe utrzymanie równości nawierzchni w okresie eksploatacji, 3) być bezpieczna dla zdrowia i życia osób z niej korzystających, 4) mieć jednolity kolor: a) kolorystyka nawierzchni w strefach bezpieczeństwa urządzeń placu zabaw – kolor niebieski RAL 5015; b) kolorystyka stanowisk do gry w klasy i gry w kapsle: dwa odcienie koloru niebieskiego - RAL 5015 i RAL 5003, zgodnie z dokumentacja projektową. Opisy (cyfry i litery) i linie malowane na nawierzchni farbą poliuretanową w kolorze białym – RAL 9010. c) pozostały obszar nawierzchni bezpiecznej – kolor zielony RAL 6025. Opisana kolorystyka została przedstawiona w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ. 5) być zgodna z wymogami aktualnej norm PN-EN 1177+AC:2019-04, PN-EN 1176-1:2017-12 lub równoważnej, 6) posiadać kartę techniczną potwierdzoną przez jej producenta, 7) posiadać atest PZH (Państwowy Zakład Higieny) lub dokument równoważny, 8) posiadać autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię liczoną od dnia dokonania odbioru końcowego, 9) być przepuszczalna dla wody, 10) zapisy SIWZ dotyczące opisanych parametrów technicznych nawierzchni są nadrzędne w stosunku do zapisów dokumentacji projektowej. 10. Urządzenia placu zabaw oraz obiekty małej architektury muszą zostać zamontowane do bloków fundamentowych na głębokości co najmniej 30 cm poniżej istniejącego terenu. Fundamenty należy przykryć nawierzchnią. 11. Tablica informacyjna z regulaminem musi posiadać logo Gdynia Sport. Logo Gdynia Sport musi być zgodne ze wzorem submarki zawartej w Księdze znaku promocyjnego Gdynia moje miasto, stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 4037/11/VI/M Prezydenta Miasta Gdyni z dnia 8 listopada 2011 roku w sprawie akceptacji zasad używania znaku promocyjnego „Gdynia Moje Miasto” we wszystkich działaniach promocyjnych i informacyjnych Miasta Gdyni (dostępne na stronie http://gdyniasport.pl/pl/o-nas/logo). Treść tablicy musi być zgodna z Zasadami stosowania tablic informacyjnych dla zadań realizowanych i finansowanych lub współfinansowanych przez Miasto stanowiącymi załącznik nr 1 do pisma okólnego nr 11 VIII/R Prezydenta Miasta Gdyni z dnia 10 grudnia 2019 r. stanowiącego Załącznik nr 15 do SIWZ. 12. Kolorystyka urządzeń placu zabaw, obiektów małej architektury oraz nawierzchni musi być zgodna z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. Uwaga! W przypadku kolorystyki konstrukcji ławki z oparciem i podłokietnikami, kosza na odpady, ławki młodzieżowej i tablicy, o których mowa ust. 5 pkt 2 lit. d-g, Zamawiający dopuszcza kolor grafitowy lub antracytowy, przy czym wszystkie wskazane elementy muszą mieć ten sam kolor. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania obu kolorów jednocześnie. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa stanowiąca odpowiednio załącznik nr 9 - 10 do SIWZ. 14. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SIWZ a dokumentacją projektową pierwszeństwo mają zapisy SIWZ. 15. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw dostawców, materiałów i technologicznych rozwiązań systemowych, należy je traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować materiały i technologiczne rozwiązania systemowe czy urządzenia równoważne, pod warunkiem, że klasa ich jakości będzie odpowiadać podanej w materiałach przetargowych oraz będą zachowane parametry techniczne i jakościowe. W tej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do montażu/robót uzyskać zgodę Zamawiającego/inspektora nadzoru na zastosowanie zamienników. Wykonawca zobowiązany będzie podać nazwę dostawcy, producenta oraz nazwę oferowanego materiału i udokumentować jego jakość, celem porównania. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dokumentację dopuszczającą proponowane rozwiązania materiałowo-techniczne do stosowania w budownictwie. 16. Przedmiot zamówienia spełnia wymagania w zakresie przystosowania dla osób niepełnosprawnych, w tym w szczególności wytyczne zawarte w Zarządzeniu nr 10740/13/VI/U Prezydenta Miasta Gdyni z dnia 17 maja 2013 roku w sprawie wprowadzenia do stosowania Standardów Dostępności dla Miasta Gdyni, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową stanowiącą załączniki nr 9-10 do SIWZ. 17. Zamawiający zobowiązuje się protokolarnie przekazać kierownikowi budowy teren budowy w terminie uzgodnionym z Wykonawcą nie wcześniej jednak niż 05 kwietnia 2021 r. i nie później niż 07 maja 2021 r. Termin przekazania terenu budowy zostanie wyznaczony pisemnie przez Zamawiającego w powyższym terminie. 18. Wymagania w zakresie sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą w szczególności koszty transportu, montażu, 2) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć urządzenia placu zabaw oraz inne elementy wyposażenia na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę urządzeń i elementów wyposażenia, 3) Po przekazaniu placu budowy i montażu, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przekazany teren budowy, 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane oraz montażowe w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia infrastruktury zlokalizowanej na terenie placu budowy oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem placu budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę, 5) Na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania placu budowy i montażu zgodnie z art. 45a ust.1 pkt. 1, 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane tj. odpowiednio zabezpieczyć teren budowy, umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (jeśli jest wymagane), 6) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować plac budowy i montażu własnym staraniem i na własny koszt, zapewnić ochronę mienia, przestrzeganie warunków B.H.P. i p. poż. oraz utrzymać porządek na placu budowy, 7) Wykonawca zobowiązuje się do uprzątnięcia placu budowy, wywiezienia i utylizacji powstałych odpadów na koszt własny, 8) Wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz.U. 2019 r. poz.155) i dokumenty potwierdzające ocenę zgodności, 9) Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach przed rozpoczęciem robót budowlanych i montażowych, 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia specjalistycznego kierownictwa do prowadzenia robót montażowych. Przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obecność na miejscu wykonywania zamówienia osoby wskazanej w ofercie jako pełniącej funkcję kierownika budowy, 11) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w radach budowy w przypadku ich zwołania; przedstawicielem Wykonawcy na radach budowy jest kierownik budowy, 12) Wykonawca zgłasza pisemnie (faksem lub mailem) Zamawiającemu zakończenie wykonania całości robót objętych zamówieniem wraz z dostarczeniem kompletnej dokumentacji powykonawczej, nie później jednak niż w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia robót budowlanych i po osiągnięciu gotowości do odbioru, 13) Odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo – odbiorczym po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, 14) Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego całości wykonanych robót w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia, wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa w pkt. 16, 15) Jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia robót do odbioru, roboty nie zostały zakończone lub Wykonawca nie wywiązał się z innych obowiązków, o których mowa w niniejszej Umowie, Zamawiający może odmówić odbioru, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na zakończenie robót. Wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu zakończenia robót określonego w Rozdziale 4 ust.1. 16) Przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu kompletnej, podpisanej przez kierownika budowy i Wykonawcę, dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej w dwóch egzemplarzach i w wersji elektronicznej (zeskanowana całość wraz z podpisami), niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego całości robót, zawierającej między innymi: a) pisemne oświadczenie kierownika budowy, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z dokumentacją projektową i z ofertą Wykonawcy, b) dokumentację projektową powykonawczą, c) dokumentację techniczną zamontowanych urządzeń/materiałów, d) atesty bezpieczeństwa, certyfikaty, deklaracje oraz inne dokumenty w tym oznakowania towarów, dotyczące zamontowanych materiałów/urządzeń, e) certyfikat lub zaświadczenie niezależnego podmiotu potwierdzające, że dostarczane urządzenia placu zabaw odpowiadają normie PN-EN 1176-1:2017-12 lub równoważnej, f) certyfikat lub zaświadczenie niezależnego podmiotu potwierdzające, że nawierzchnia bezpieczna, o której mowa w ust. 5 pkt. 3 odpowiada aktualnym normom PN-EN 1177+AC:2019-04, PN-EN 1176-1:2017-12 lub równoważnym, g) wszelkie niezbędne pomiary, w szczególności: szkic polowy wraz z kopią zawiadomienia o przekazaniu wyników zgłoszonych prac geodezyjnych wraz z potwierdzeniem ich złożenia w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni lub potwierdzenie wygenerowane elektronicznie w postaci protokołu weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazywanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Urzędu Miasta Gdyni z pozytywnym wynikiem weryfikacji lub oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji, zgodnie z art. 12 b ust. 5a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. Dokumentacja powinna zawierać spis treści wraz z numeracją stron, wszystkie dokumenty powinny być ponumerowane i podpisane przez kierownika budowy wraz z poświadczeniem za zgodność z oryginałem i opisem miejsca wbudowania. 19. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów budowlanych, o której mowa w art. 2 ust. 7b) ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, nie później jednak niż w terminie 50 dni od daty odbioru końcowego całości wykonanych robót, 20. W przypadku braku jakiegokolwiek elementu dokumentacji powykonawczej Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia. W takim przypadku termin odbioru ulega odpowiednio wydłużeniu o czas uzupełnienia brakującej dokumentacji, 21. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi za wady i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 3 lat (36 miesięcy) licząc od daty odbioru końcowego (okres zaoferowanej rękojmi za wady i gwarancji należy podać w pełnych miesiącach); w przypadku rozbieżności odnośnie warunków gwarancji pomiędzy dokumentacją projektową a SIWZ, zastosowanie mają postanowienia SIWZ; Wykonawca w okresie gwarancji i rękojmi zobowiązany będzie do wykonania przynajmniej raz w roku przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, przy udziale Zamawiającego i w terminie z nim ustalonym; koszt przeglądów należy uwzględnić w cenie oferty. W przypadku zaoferowania okresu rękojmi za wady i gwarancji krótszego niż 36 miesięcy (3 lata) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy, 22. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności w ramach rękojmi lub gwarancji nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia żądań przez Zamawiającego w tym zakresie i do usunięcia usterki w uzgodnionym przez strony terminie, a w braku porozumienia między stronami w tym zakresie nie później niż w terminie 7 dni od zgłoszenia. 23. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 24. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest podać również nazwę (firmę) podwykonawcy. 25. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. 26. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 27. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 28. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 29. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 30. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1320) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 Ustawy, 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2, b) składa w oryginale pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ), zawierające w swojej treści, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dodatkowo: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, c) w przypadku, gdy w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w lit b), Wykonawca nie zawrze informacji opisanych w lit. b.1)-b.4), Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności informacje opisane w lit. b.1)-b.4). 2. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu może zostać zastosowana procedura wynikająca z art. 24aa Ustawy (tzw. procedura odwrócona). Oznacza to, że Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach