Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem trzech domków kempingowych

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2012-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem trzech domków kempingowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem trzech domków kempingowych dla Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice przy ul. Ziemięcickiej 62 w Gliwicach. Zakres zamówienia obejmuje dostawę kompletnych domków, tj. wykonanie fundamentów, dostawę i montaż domku kempingowego, wykonanie instalacji elektrycznej, podłączenie do prądu, wyposażenie w meble. Warunki dostawy: 1. Domki kempingowe należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją (rzut i przekrój). 2. Konstrukcja ścian zewnętrznych: - obudowa zewnętrzna (boazeria) z desek gr. 22 mm, - wiatroizolacja (folia), - szkielet ściany - konstrukcja drewniana ze słupkami co 60 cm wypełniona w całości wełną mineralną gr. 10 cm z rozprowadzoną instalacją elektryczną, - paraizolacja, - obudowa wewnętrzna - boazeria. 3. Konstrukcja ścian wewnętrznych: - obudowa - boazeria, - szkielet drewniany, - obudowa - boazeria, 4. Konstrukcja dachu: - pokrycie dachu - papa, - podbitki wykonane z boazerii, - płyta OSB, - folia wiatroizolacyjna, - krokwie z wypełnieniem przestrzeni pomiędzy nimi wełną mineralną gr. 10 cm, - paraizolacja, - obudowa wewnętrzna - boazeria. 5. Stolarka: - okna PCV z szybami zespolonymi, - parapety zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej w kolorze dachu, - drzwi zewnętrzne i wewnętrzne drewniane. 6. Taras: - deska tarasowa min. 28 mm impregnowana ciśnieniowo na legarach, balustrada. 7. Podłoga: - wykładzina PCV, cokoliki drewniane, - płyta OSB gr. 22 mm, - legary podłogowe. 8. Instalacja elektryczna: - instalacja elektryczna ze skrzynką przyłączeniową, podlicznikiem i osprzętem (gniazda, punkty oświetleniowe, wyłączniki). 9. Wszystkie elementy drewniane muszą być zabezpieczone odpowiednimi preparatami przed ogniem, owadami i korozją biologiczną i wilgocią. 10. Domki kempingowe należy posadowić na fundamentach betonowych zgodnie z rysunkiem (Załącznik nr 5). 11. Wyposażenie każdego domku kempingowego: - szafa dwudrzwiowa z nadstawką - 1 szt., - tapczany 1 - osobowe 80 cm x 200 cm - 4 szt., - szafki nocne - 4 szt., - stolik kawowy - 1 szt., - krzesła - 4 szt., - lustro - 1 szt. 12. Wyposażenie aneksu kuchennego: - lodówka - pojemność:130 dm3 - 1 szt., - kuchenka elektryczna 2-palnikowa, 230V - 50 Hz - 1 szt., - szafka kuchenna - 1 szt. 13. Oświetlenie: - wewnętrzne - 4 szt., - zewnętrzne: lampy - 2 szt., - gniazda - 4 szt. Uwaga: pozostałe warunki wykonania dostawy: 1. Zamawiający umożliwi Wykonawcy w czasie wykonywania prac odpłatne korzystanie z mediów. 2. Do wykonania robót należy stosować materiały posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 3. Po zakończeniu robót Wykonawca doprowadzi okoliczny teren, w szczególności trawniki do poprzedniego stanu. Będzie to jednym z elementów odbioru końcowego. 4. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym. 5. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 6. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - protokoły z pomiarów i badań - dotyczy instalacji elektrycznej, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz gwarancje producentów urządzeń. 7. Wykonawca dołączy do oferty wizualizację zaproponowanego rozwiązania oraz szczegółową specyfikację zastosowanych materiałów. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 3. Wykonywania prac w godzinach od 6:00 do 18:00 w dni robocze oraz od 6:00 do 15:00 w sobotę. 4. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 5. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika montażu robót zanikających i ulegających zakryciu. 6. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442111106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach