Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem trybun sportowych do hali sportowej w Pile przy ul. Bydgoskiej

Zespół Szkół im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 212 22 18 , fax. 067 212 51 99
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica
    al. Powstańców Wielkopolskich 18 18
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 212 22 18, fax. 067 212 51 99
    REGON: 00067042700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsstaszica.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem trybun sportowych do hali sportowej w Pile przy ul. Bydgoskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem trybun sportowych do hali sportowej przy ul. Bydgoskiej. Miejsce realizacji zamówienia - hala sportowa w Pile przy ul. Bydgoskiej 80b. Trybuny dolne zlokalizowane po bokach sali. Metalowa trybuna 2-rzędowa, stacjonarna z konstrukcją ocynkowana ogniowo. Podesty do chodzenia wykonane z metalowych, ocynkowanych ogniowo samonośnych podestów - krat typu Vema. Na trybunach zainstalowane krzesła kubełkowe o wysokości całkowitej wynoszącej minimum 32,00 cm i z podwójną tylną ścianą oparciową. Krzesła przykręcane do konstrukcji metalowej od góry na dwie śruby. Otwory mocujące krzesło zamknięte zaślepkami w kolorze identycznym jak krzesła. Kolor krzeseł - zielone, żółte (50% zielonych, 50% żółtych) Trybuna A - 1 sztuka: - 2- rzędowa na 50 miejsc siedzących; - długość trybuny - 14 m Trybuna B - 1 sztuka: - 2- rzędowa na 74 miejsca siedzące; - długość trybuny - 20 m Trybuny górne zlokalizowane na widowni sali. Metalowe, modułowe konstrukcje nośne pod plastikowe krzesła kubełkowe. Konstrukcje wykonane w formie samonośnych, połączonych w jedna całość stojących modułów o długościach całkowitych, dostosowanych do długości poszczególnych rzędów. Konstrukcje malowane proszkowo na kolor srebrny lub jasno popielaty. Szerokość osiowa zainstalowanych krzeseł powinna wynosić ok. 50 cm. Krzesła kubełkowe mają być krzesłami identycznymi pod względem technicznym i kolorystyką z krzesłami zainstalowanymi na trybunach dolnych. Ilość krzeseł wraz z podkonstrukcjami przewidziana do zainstalowania na trybunie - 205 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 22.1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000 złotych ( słownie: dwa tysiące złotych). 22.2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP o/ Piła 83 1020 3844 0000 1802 0100 4431 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale łączyć z dokumentami oferty. W dokumenty oferty należy wpiąć kopię, a oryginał złożyć wraz z ofertą np. w kopercie. Wadium, o którym mowa w ppkt a) zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, wadium winno być wniesione przez ustanowionego pełnomocnika (lidera) w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 22.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. 22.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w formie lub formach, o których mowa w pkt. 22.2. zostanie wykluczony z postępowania. 22.5. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin ich wnoszenia. 22.6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona z innych przyczyn, niż wskazane w pkt. b). 22.7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium po ich wykluczeniu z postępowania, lub oferta została odrzucona, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy, lub odrzucenia oferty. W takim przypadku wykonawcy ponownie wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 22.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym jest ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 22.9. Wykonawca, utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. upup nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 6.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 upzp. 6.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i w tym względzie udokumentują, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy wraz z montażem trybun sportowych o wartości 70 000 zł każda. 6.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentują, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.4. Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom. 6.5. Załączą do oferty atesty dotyczące krzeseł w zakresie: trudnozapalności, toksyczności i wytrzymałości. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 7 niniejszej SIWZ, potwierdzą ich spełnianie. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę: 7.1. Wypełniony formularz oferty. 7.2. Dowód wniesienia wadium. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy. 7.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 7.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw na załączniku nr 3 do SIWZ. Informacja powinna potwierdzać spełnianie warunku określonego w pkt 6.2. SIWZ. Do informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie. 7.6. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.7. Informacja o ewentualnym zatrudnieniu podwykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsstaszica.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną