Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg
- Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
- Data zamieszczenia: 2011-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
al. Pałacowa 1 1
55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
REGON: 93193507500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem szaf do szatni sportowych a także mebli do hali sportowo-widowiskowej w Kobierzycach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż szaf do szatni sportowych a także mebli do hali sportowo-widowiskowej w Kobierzycach wg. załączonej specyfikacji (załącznik nr 1 do formularza oferty) w oparciu o załącznik graficzny nr 7 do SIWZ (opis, rzuty i wizualizacje), po dokonaniu przez Wykonawcę szczegółowych pomiarów we własnym zakresie. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: nie mniej niż 60 miesiecy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Do wykonawcy należy zapoznanie się z obiektem gdzie będzie miało miejsce dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia (hala sportowo-widowiskowa w Kobierzycach przy ul. Dębowej 20), dokonanie własnych pomiarów sprawdzających i sprawdzenia kolorystyki wszystkich istniejących pomieszczeń - przed sporządzeniem oferty, a także zgłoszenia w trakcie postępowania przed otwarciem ofert wszelkich wątpliwości dotyczących realizacji po dokonanych pomiarach (w formie pytań, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych). Do Wykonawcy należy współpraca z Generalnym Wykonawcą budowy hali sportowo-widowiskowej, a w szczególności do uzgadniania z kierownikiem budowy terminu realizacji poszczególnych etapów prac celem skoordynowania realizacji obu zamówień lub z użytkownikiem obiektu, jeśli obiekt zostanie już mu przekazany przez Generalnego Wykonawcę. Materiały i surowce użyte do produkcji szafek i pozostałych mebli powinny być wysokiej jakości i trwałości zgodnie z wymaganiami PN-EN/PN. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostawa obejmuje wyładunek a także montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą budowy hali. Szczegółowy termin (data) i sposób dostawy oraz montażu, należy ustalić z odpowiednim wyprzedzeniem z Inspektorem nadzoru działającym z ramienia Zamawiającego - Rafałem Andrzejczakiem, który jest jednocześnie osobą upoważnioną do potwierdzenia realizacji dostawy i montażu. Wykonawca zobowiązany jest do działania w koordynacji z prowadzoną inwestycją i pełnej współpracy z kierownictwem budowy oraz Inspektorem nadzoru działającym z ramienia Zamawiającego. Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się z udziałem użytkownika obiektu tj. Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach. Wykonawca powinien konsultować wszelkie sprawy związane z realizacją zamówienia z przedstawicielem użytkownika oraz nadzorem inwestorskim. Jeżeli w niniejszej SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w dokumentacji przetargowej. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczajace będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń żłobka przy ul. Galla Anonima w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Żłobka na Osiedlu Zawiszów w Świdnicy
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa leżaków do obiektu Waligóra w Sokołowsku, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z zamontowaniem we wskazanych pomieszczeniach.
Dodano: 2016-07-21 - Uzupełnienie wyposażenia Przedszkoli Publicznych w Kraśniku Dolnym, Kruszynie, Ocicach i Żeliszowie
Dodano: 2016-07-14 - Wyposażenia Przedszkoli Publicznych w Brzeźniku, Ocicach i Żeliszowie - kreatywne przedszkola
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO (III CZĘŚCI): Część I - sprzęt kwaterunkowy drewniany, Część II - siedziska i oparcia do krzeseł, taboretów (materiały naprawcze) Część III - sprzęt kwaterunkowy polowy
Dodano: 2016-07-04 - OPRACOWANIE ARANŻACJI POMIESZCZEŃ WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI BIUROWYCH DO BUDYNKU NR.7 nr sprawy WNP/414/PN/2016 o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa wyposażenia szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Długołęce - część II
Dodano: 2016-05-31 - BZP.3810.42.2016.JK-dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego dla DCCHP we Wrocławiu (Oddz. VIB) transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-05-24 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do sal obiektu Waligóra w Sokołowsku, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z zamontowaniem we wskazanych pomieszczeniach.
Dodano: 2016-05-11 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI RÓŻNYCH NA POTRZEBY UCZELNI nr sprawy WNP/206/PN/2016 o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
Dodano: 2016-04-25