Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem systemu pomiaru czasu typu TIME POINT w technologii CHAMPIONCHIP na potrzeby Oddziału Malta, (61-131)Poznań, ul. Wiankowa 3

Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 61-553 Poznań, ul. Chwiałkowskiego 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8357901 , fax. 061 8334651
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
    ul. Chwiałkowskiego 34 34
    61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8357901, fax. 061 8334651
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem systemu pomiaru czasu typu TIME POINT w technologii CHAMPIONCHIP na potrzeby Oddziału Malta, (61-131)Poznań, ul. Wiankowa 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z montażem systemu pomiaru czasu typu TIME POINT w technologii CHAMPIONCHIP na potrzeby Oddziału Malta, (61-131)Poznań, ul. Wiankowa 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i zamontowany przez Wykonawcę do dnia określonego w umowie. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jego instrukcji obsługi oraz informacji o parametrach technicznych w języku polskim. Miejsce dostawy: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji - Oddział Malta, ul. Wiankowa 3, 61-131 Poznań. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, nie używany i sprawny technicznie. Dostawca ma obowiązek zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski, dostępny w czasie maksymalnie 2 dni od momentu zgłoszenia usterki. Dostawca zobowiązany jest również przeszkolić wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników z zakresu działania urządzenia. Wymagana gwarancja: minimum 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317113006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w tym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (art. 22 ustawy): 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny warunków wymaganych od wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i art. 44 ustawy - załącznik nr 2A, 2B do siwz. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty należy dołączyć 1)Opis techniczny oferowanego sprzętu z załączonymi rysunkami lub zdjęciami. 2)Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy, załącznik nr 3 do siwz. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; W przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.posir.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach