Przetargi.pl
dostawa wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Oddziału Rehabilitacji SPZOZ w Wolsztynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Oddziału Rehabilitacji SPZOZ w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Oddziału Rehabilitacji SPZOZ w Wolsztynie, PN/1/2018. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne części/zadania/pakiety. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio na:  zadanie I w załączniku nr 2, tj. w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym i załączniku nr 2A (parametry graniczne sprzętu rehabilitacyjnego);  zadanie II w załączniku nr 3, tj. w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym raz w i załączniku nr 3A (parametry graniczne sprzętu rehabilitacyjnego) Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SIWZ. b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt rehabilitacyjny w dniu dostawy posiadał dla Pakietu nr 1 -nie krótszą niż 24miesięczną gwarancję jakości, dla Pakietu nr 2 -nie krótszą niż 24/12 miesięczną gwarancję jakości- szczegóły określono w parametrach technicznych. c) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja, 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.), d) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia spełniał właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (nadruki w języku polskim, znak CE na opakowaniu), transportu i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu. -Warunki realizacji zamówienia  Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w terminie maksymalnie do 6 tygodni od daty podpisania Umowy,  Dostawa zostanie zrealizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.  Dostawę należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400.  Miejscem dostawy sprzętu rehabilitacyjnego jest Oddział Rehabilitacyjny SPZOZ w Wolsztynie.  Sprzęt rehabilitacyjny zostanie dostarczony jednorazowo w ilości określonej w formularzu asortymentowo-ilościowo- cenowym, stanowiącym odpowiednio dla Pakietu załącznik nr 2 lub nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33150000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełnione odpowiednio dla danego Pakietu załącznik nr 2, 3- (formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy), c) Wypełnione i podpisane załączniki z parametrami technicznymi (załącznik 2A, 3A) odpowiednio dla każdego Pakietu, d) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, e) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4, (załącznik nr 4 A,B). f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (niewiążący wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), g) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, h) w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne dokumenty potwierdzające równoważność, i) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach