Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem sprzętu pomiarowego do pracowni fizjologii dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-503 Jelenia Góra, ul. Lwówecka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 453 365 , fax. 756 453 310
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
    ul. Lwówecka 18
    58-503 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 453 365, fax. 756 453 310
    REGON: 23048061900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpswjg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem sprzętu pomiarowego do pracowni fizjologii dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu pomiarowego do pracowni fizjologii i obejmuje dostawę specjalistycznej bieżni i kompatybilnego z nią stacjonarnego systemu do badań wydolności fizycznej. Szczegółowy opis zawierający wymagane parametry techniczne przedmiotowych urządzeń został określony w Arkuszu Informacji Technicznej stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, dokonał wniesienia, rozpakowania, montażu, uruchomienia i sprawdzenia poprawności działania sprzętu oraz przeszkolenia pracowników z użytkowania urządzeń w wymiarze min. 6 godz. dydaktycznych. Zamówienie zostanie zrealizowane na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr1 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę 2) Arkusz Informacji Technicznej (wzór – załącznik nr 3 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę 3) Oświadczenia wymienione w rozdziale VI A pkt. 1-4 SIWZ (wzór – załącznik nr 4 oraz nr 5 do SIWZ) 4) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt A ppkt 6 SIWZ – jeżeli dotyczy 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 6) Formularz - informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi – zgodnie ze wzorem formularza dołączonego do SIWZ (Załącznik nr 2). 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy według wzoru dołączonego do SIWZ (Załącznik nr 7). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach