Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Banacha 15
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8432872 , fax. 59 8433129
- Data zamieszczenia: 2011-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku spółka z o.o.
ul. Banacha 15 15
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 8432872, fax. 59 8433129
REGON: 22104608600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzislupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inwestor zastępczy Miasta Słupska
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem siedzisk sportowych na trybuny stadionu piłkarskiego KS Gryf Słupsk S.A. w ramach przebudowy stadionu przy ul. Zielonej w Słupsku - IV etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostawy wraz z montażem siedzeń sportowych na trybuny stadionu piłkarskiego przy ul. Zielonej w Słupsku, w ilości 454 sztuk, w tym: 1)dostawa wraz z montażem: - sektor E - 288 sztuk (96 szt. czerwony, 96 szt. biały, 96 szt. niebieski), - sektor F- 150 sztuk (kolor niebieski), 2)wykonanie numeracji nowych siedzisk w ilość 438 sztuk, 3)wykonanie numeracji istniejących siedzisk na trybunach w ilości 900 sztuk (sposób numeracji siedzisk do uzgodnienia z zamawiającym przed wykonaniem dostawy), 4)zdemontowanie istniejących połamanych siedzeń wraz z montażem i numeracją nowych w ilości 16 sztuk - kolor niebieski. Nowe siedziska winny odpowiadać kształtem i wymiarem zbliżonym do istniejących siedzisk na stadionie. Szczegółowy zakres dostawy należy wykonać w oparciu o siwz i opis przedmiotu zamówienia w siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz krzeseł
Dodano: 2015-06-12 - ZAKUP I DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA NIEKATALOGOWEGO DO BUDYNKU SZKOŁY ŁACIŃSKIEJ w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku współfinansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Woj. Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Podniesienie standardu poprzez wyposażenie budynku Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Malborku współfinansowanego z Programu Wieloletniego KULTURA+ Priorytetu BIBLIOTEKA+ INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK MKiDN
Dodano: 2014-06-24 - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA NIEKATALOGOWEGO DO BUD. SZKOŁY ŁACIŃSKIEJ w ramach zadań Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku współfinan. ze śr. UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego; Podniesienie standardu poprzez wyposażenie budynku Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Malborku współfinans. z Programu Wieloletniego KULTURA+ Priorytetu BIBLIOTEKA+ INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2014-06-09 - Dostawa konferencyjnych krzeseł tapicerowanych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2014-02-19 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2012-11-23 - Dostawa krzeseł konferencyjnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Dodano: 2012-06-20 - Dostawa krzeseł, foteli oraz taboretów laboratoryjnych ZP/5/2012
Dodano: 2012-01-20 - Dostawa krzeseł dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2011-09-16 - Dostawa krzeseł składanych do Hali Sportowo-Widowiskowej w Gdyni
Dodano: 2011-06-01 - Dostawa mebli uczniowskich
Dodano: 2010-11-19