Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg
- Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 32
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8226570 , fax. 015 8222504
- Data zamieszczenia: 2014-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
ul. Kościuszki 32 32
39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 015 8226570, fax. 015 8222504
REGON: 83041350900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem ścianek aranżacyjnych aluminiowych z wypełnieniem z płyty meblowej i szkła bezpiecznego, dostawa pomieszczeń kontenerowych, dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, dostawa wraz z instalacją systemu do monitoringu kotłowni. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie częściowe nr 1: Dostawa wraz z montażem ścianek aranżacyjnych aluminiowych z wypełnieniem z płyty meblowej i szkła bezpiecznego. Opis: Wydzielenie ściankami aranżacyjnymi aluminiowymi z wypełnieniem z płyty meblowej i szkła bezpiecznego 36 pomieszczeń w budynku Inkubatora Przemysłowo-Technologicznego w Tarnobrzegu. Dodatkowo dostawa i montaż drzwi ze szkła bezpiecznego do zamykania powstałych boksów. Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej, przedmiarach oraz rysunkach. Dokumenty te zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie częściowe nr 2: Dostawa pomieszczeń kontenerowych Opis: Dostawa pomieszczeń kontenerowych: 3 kontenery biurowe + 1 kontener sanitarny do środkowej hali przemysłowej, która nie ma takiego wyposażenia Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 3: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego szt. 1: Opis: Urządzenie wielofunkcyjne A4/A3 kolorowe do skanowania, drukowania, kserowania i faksowania. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 4: Dostawa wraz z instalacją systemu do monitoringu kotłowni Opis: Dostawa wraz z instalacją systemu do monitoringu dwóch kotłowni Hali Przemysłowej i jednej kotłowni Inkubatora technologicznego Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego, wyposażonych w kotły De Dietrich Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442124106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.grontmij.pl/zamowienia/Pages/Zam%C3%B3wieniapubliczne.aspx
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną