Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 44-240 Żory, Okrężna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 435 69 20, , fax. 32 435 69 20
- Data zamieszczenia: 2018-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Okrężna 5
44-240 Żory, woj. śląskie
tel. 32 435 69 20, , fax. 32 435 69 20
REGON: 24090821600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ztkzory.pl/index.php?id=20
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (spółka komunalna)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem rolet zewnętrznych dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych nr 4, 5 i 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z montażem rolet zewnętrznych aluminiowych o napędzie elektrycznym wraz z wykonaniem sterującej instalacji elektrycznej dla budowanych budynków wielorodzinnych nr 4, 5, 6 zlokalizowanych w Żorach, w rejonie al. Zjednoczonej Europy.Parametry techniczne rolet oraz szczegółowy zakres robót – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w związku z trwającymi robotami budowanymi na różnym etapie zaawansowania dla każdego z budynków Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw wraz z montażem (na podstawie zamówień częściowych) w okresie trwania umowy i zagwarantować realizację dostaw wraz z montażem w terminie do 30 dni kalendarzowych od pisemnego zamówienia przesłanego przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty, email lub faksu. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie transportem Wykonawcy i na jego koszt oraz ryzyko na adres podany w zamówieniu częściowym. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia częściowego Wykonawca ma obowiązek dokonać oględzin terenu budowy, miejsca montażu oraz wykonania niezbędnych szczegółowych pomiarów z "natury". Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia precyzują: dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany, decyzja o pozwoleniu na budowę, projekty wykonawcze, załącznik nr 7 do SWIZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem odrzucenia oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) 3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego. Oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie jednolitego dokumentu (JEDZ) sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE, zwanego dalej „jednolitym dokumentem”. UWAGA!!!!! Zamawiający informuje, że dokument JEDZ musi być przesłany w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu JEDZ przez Wykonawcę, jest poczta elektroniczna. JEDZ należy przesłać na adres email: sekretariat@ztkzory.pl, do dnia 09.08.2018 r. do godz.: 10:00, Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku JEDZ w treści swojej oferty, składanej w formie pisemnej. Treść oferty może zawierać, jeśli to niezbędne, również inne informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w JEDZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Działu Nadzoru i Służb Technicznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Gliwice
Dodano: 2024-04-03 - Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
Dodano: 2023-06-17 - Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Śniadeckiego 9/10 w Siemianowicach Śląskich w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2021-03-17 - Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Żwirki i Wigury 1/6 w Siemianowicach Śląskich w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2021-03-17 - Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Śniadeckiego 9/10 w Siemianowicach Śląskich w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2020-11-16 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o. o.
Dodano: 2020-11-10 - DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
Dodano: 2020-09-21 - Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Jaworowej 2a/13 w Siemianowicach Śląskich w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegająca na zmianie sposobu ogrzewania z pieców węglowych na CO zasilane gazem z sieci.
Dodano: 2020-09-07 - Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Waryńskiego 3/14 w Siemianowicach Śląskich w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegająca na zmianie sposobu ogrzewania z pieców węglowych na CO zasilane gazem z sieci.
Dodano: 2020-08-06 - Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grabowej 10b/5 w Siemianowicach Śląskich w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegająca na zmianie sposobu ogrzewania z pieców węglowych na CO zasilane gazem z sieci.
Dodano: 2020-08-06