Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji do budynków Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.Zamówienie zostało podzielone na 2 części

Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
  • Data zamieszczenia: 2013-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
    ul. Wieniawskiego 1 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
    REGON: 00001293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji do budynków Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.Zamówienie zostało podzielone na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji do budynków Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1 - dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji dla jednostek organizacyjnych UAM, wg. załącznika nr 2 do SIWZ, Część 2 - dostawa wraz z montażem żaluzji dla Sekcji Administracyjno-Gospodarczej, Collegium Minus, Iuridicum i obiektu przy ul. Słowackiego wg. załącznika nr 3 do SIWZ Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi: Część 1 - dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji dla jednostek organizacyjnych UAM, wg. załącznika nr 2 do SIWZ, Część 2 - dostawa wraz z montażem żaluzji dla Sekcji Administracyjno-Gospodarczej, Collegium Minus, Iuridicum i obiektu przy ul. Słowackiego wg. załącznika nr 3 do SIWZ 3.3. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr 2 i/lub 3. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. 3.4. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2 i 3 do SIWZ. 3.5. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca dokona obmiaru okien z natury, uzgodni z użytkownikiem kolor tkaniny, na podstawie oferty/katalogu wybarwień konkretnego dostawcy w poszczególnych pomieszczeniach. 3.4. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dostęp do pomieszczeń budynków wskazanych w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ oraz przekaże wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego wykonania umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za narzędzia, materiały i inne mienie Wykonawcy pozostawione w pomieszczeniach Zamawiającego. 3.5. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania i montażu przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do jednostek UAM wymienionych w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 3.6. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia, koszt wniesienia i montażu. 3.7. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia dostawy i montażu. 3.8. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunki, że jest minimum tej samej klasy, jaką oczekuje Zamawiający, tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395154009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 600.00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) Zadanie nr 2 - 80.00 zł (słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach