Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych (jezdnych) dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu

Izba Administracji Skarbowej w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 454 00 67/70 , fax. 77 456 43 13
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
    ul. Ozimska 19
    45-057 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 454 00 67/70, fax. 77 456 43 13
    REGON: 001022920
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych (jezdnych) dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż regałów jezdnych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu. 2. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części tzw. zadania wg kryterium terytorialnego: 1) Zadanie nr 1 – Zakup, dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu – budynek Urzędu Skarbowego w Głubczycach, ul. ul. Fabryczna 2, 48-100 Głubczyce, w oparciu o własną aranżację pomieszczeń archiwalnych przygotowaną przez Wykonawcę, rzut pomieszczenia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 2) Zadanie nr 2 – Zakup, dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu – budynek Oddziału Zamiejscowego Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu (dalej Centrum Mandatowego), ul. Moniuszki 9-10, 48-300 Nysa, w oparciu o własną aranżację pomieszczeń archiwalnych przygotowaną przez Wykonawcę, rzut pomieszczenia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. 3) Zadanie nr 3 – Zakup, dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu – budynek Urzędu Skarbowego w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 13, 47-100 Strzelce Opolskie, w oparciu o własną aranżację pomieszczeń archiwalnych przygotowaną przez Wykonawcę, rzut pomieszczenia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39131100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla poszczególnych części zamówienia, w wysokości: 1) Na zadanie nr 1 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) 2) Na zadanie nr 2 – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) 3) Na zadanie nr 3– 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) 2. Wadium jest wnoszone odrębnie dla każdego zadania. Wykonawca, która składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, może wnieść wadium w wysokości sumy kwot wadium wymaganych przez Zamawiającego dla kilku zadań. Zamawiający wymaga, aby z treści dokumentu wadialnego lub przelewu jednoznacznie wynikało, jakiego zadania w zamówieniu wadium dotyczy. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – wyłącznie przelewem – na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Opolu: nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium – regały zadanie nr .......” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna: 1) składa się wraz z ofertą w oryginale w siedzibie Zamawiającego (zaleca się dołączyć do oferty gwarancję lub poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem trwale złączyć z ofertą natomiast oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty); 2) z treści dokumentu powinien jednoznacznie wynikać przedmiot zamówienia, którego dotyczy wadium; 3) powinno obejmować cały okres związania ofertą toteż termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 4) powinno zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do bezwarunkowej wypłaty całej kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium, bez względu na formę, należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert. 6. W przypadku wadium wniesionym w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy należy uwzględnić czas niezbędny do zaksięgowania przelewu - wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców składających ofertę lub na pełnomocnika ustanowionego zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy oraz zawierać: nazwę dającego gwarancję (Wykonawcę), beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta (bank/inst. ubezpieczająca), kwotę gwarancji równą kwocie wadium. 8. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć formularz oferty (pod rygorem nieważności w formie pisemnej), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączyć projekty (aranżacje) rozmieszczenia regałów przesuwnych stanowiące: a) Załącznik nr 1A do formularza ofertowego w przypadku składania oferty dla zadania nr 1; b) Załącznik nr 1B do formularza ofertowego w przypadku składania oferty dla zadania nr 2; c) Załącznik nr 1C do formularza ofertowego w przypadku składania oferty dla zadania nr 3. Uwagi: Projekty (aranżacje) należy traktować, jako część oferty, a ich nie dołączenie do oferty przez Wykonawcę skutkować będzie odrzuceniem oferty. Projekty (aranżacje) muszą uwzględniać specyfikę pomieszczeń, w których będą montowane regały, pod rygorem odrzucenia oferty. W projektach (aranżacjach) Wykonawca podaje także nazwę/y proponowanych przez siebie regałów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach