Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem pomp do przepompowni ścieków w Ropczycach, ul. Robotnicza

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Przemysłowa 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2218296 , fax. 017 2218298
  • Data zamieszczenia: 2013-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach
    ul. Przemysłowa 12 12
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. 017 2218296, fax. 017 2218298
    REGON: 69052972000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem pomp do przepompowni ścieków w Ropczycach, ul. Robotnicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem i podłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej trzech pomp do przepompowni ścieków znajdującej się na terenie oczyszczalni ścieków w Ropczycach, ul. Robotnicza wraz z demontażem istniejących i wymianą kolektorów i armatury odcinającej. 1.1. Zakres zadania: a) opracowanie projektu technologicznego i harmonogramu robót wymiany pomp na czynnym obiekcie, b) dostawa pomp, armatury, instalacji technologicznej. c) demontaż starych pomp 3 szt. (na stanowisku 1, 2 i 3) i części starej instalacji technologicznej wraz z armaturą, d) montaż nowych pomp 3szt.(w miejsce starych pomp na stanowiskach 1, 2 i 3), armatury oraz instalacji technologicznej, e) podłączenie pomp do układu elektrycznego, f) wykonanie rozruchu technologicznego g) dostarczenie Instrukcji Obsługi w języku polskim do zastosowanych urządzeń h) przeszkolenie załogi zamawiającego. 2. Wymagania: 2.1. Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu projekt technologiczny i harmonogram robót. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego przystąpi do realizacji zamówienia. 2.2.Nowe dostarczone pompy mają posiadać wydajność Q= 50 ÷225 m3/godz., wysokość podnoszenia H= 17 ÷ 9,5 m H2O, Moc silnika P = max 11 kW , - agregat stacjonarny, poziomy, suchostojący z wirnikiem helikoidalnym o przelocie zanieczyszczeń stałych o średnicy min. 18 mm, uszczelnienie wału - kompaktowe mechaniczne, sprzęgło oponowe, podstawa pompy odlew żeliwny, silnik napędzający agregat pompowy przystosowany do pracy z przemiennikiem częstotliwości ( falownikiem ) 2.3. Instalacja pomp na stanowisku 2 i 3 musi być przystosowana do pompowania ścieków w układzie 2 pomp pracujących równolegle na wspólny kolektor, pompa na stanowisku 1 pracuje na własny kolektor tłoczny. Należy przewidzieć połączenie kolektorów tłocznych poprzez bypas z zasuwą. Rurociągi technologiczne mają być wykonane ze stali nierdzewnej o grubości ścianki minimum 3 mm, 2.4. Na każdej pompie mają być zainstalowane na króćcu ssawnym i tłocznym kompensatory drgań, zasuwy odcinające oraz na rurociągu tłocznym dodatkowo zawór zwrotny kulowy. Zamontowane agregaty pompowe należy podłączyć do istniejącej instalacji elektrycznej i AKPiA. W przypadku braku możliwości zastosowania istniejącego zasilania pomp należy wykonać przebudowę w niezbędnym zakresie. 2.5. Zdemontowane urządzenia, elementy instalacji technologicznej, elektrycznej i AKPiA Wykonawca przekaże Zamawiającemu 2.6. Zamawiający informuje, że w istniejącym układzie pracują 3 pompy 150 HL. 2.7. Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie w związku z czym jednorazowy maksymalny dopuszczalny czas przerwy pracy pompowni wynosi 4 godziny. Zamawiający dopuszcza maksymalnie trzy przerwy pracy pompowni na łączny czas 10 godzin. 2.8. Zamawiający wymaga etapowania wymian agregatów pompowych. Etap I Wymiana pompy osadowej i przełączenie układu pompowego do pracy przez bypas. Etap II Wymiana pomp ściekowych, montaż całego układu technologicznego, rozruch oraz przeszkolenie obsługi. 2.9. Wykonawca wykona we własnym zakresie tymczasowe obejście technologiczne tak aby utrzymać przepompownię w pracy, na czas potrzebny do demontażu istniejącego układu oraz montażu nowego. 2.10. Zamawiający wymaga zamontowania nowych pomp w miejscu starych. W przypadku niemożności zakotwienia nowych pomp na istniejących fundamentach, Wykonawca dostosuje fundamenty w niezbędnym zakresie do montażu w/w pomp lub wykona nowe fundamenty. Zamawiający wymaga, aby oferent przed przystąpieniem do przygotowywania oferty przetargowej dokonał wizji lokalnej miejsca montażu urządzeń i zdobył wszelkie informacje, które mogą okazać się niezbędne w przygotowaniu prawidłowej oferty. 2.11. Wykonawca na zastosowane urządzenia i materiały dostarczy najpóźniej w dniu ich dostawy stosowne dokumenty (deklarację zgodności z PN przenoszącą normę europejską, aprobatę techniczną lub dokument równoważny oraz Instrukcje Obsługi w języku polskim). 2.12. Przedmiot zamówienia musi być objęty 36 miesięczną gwarancją i rękojmią liczoną od daty odbioru końcowego. 2.13. Zamawiający przewiduje płatność w 2 częściach. Pierwsza płatność w wysokości 40% po zrealizowaniu Etapu I w terminie do 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Druga płatność w wysokości 60% po zrealizowaniu Etapu II w terminie do 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktur jest podpisanie bezusterkowego protokółu odbioru przez Zamawiającego. 2.14. Dostarczone urządzenia i materiały muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie obciążone prawami osób trzecich, posiadające wymagane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stosowne oznaczenia, deklaracje zgodności, atesty oraz powinny posiadać wszystkie parametry techniczne zgodne z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie. 2.15. Wykonawca w dniu przeprowadzania rozruchu technologicznego skutecznie przeszkoli załogę Zamawiającego z obsługi i konserwacji pomp. Niespełnienie przez Wykonawców wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w niniejszej SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 421222208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pukropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach