Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem nowych urządzeń zabawowych na terenie miasta Zgorzelec

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem nowych urządzeń zabawowych na terenie miasta Zgorzelec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż, wraz z pracami przygotowawczymi, fabrycznie nowych urządzeń zabawowych na terenie miasta Zgorzelec. 2.Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1. prace przygotowawcze (szczegółowo opisane w załączniku Nr 1 do SIWZ) 2. Wyposażenie placów zabaw: a. huśtawka podwójna - 19 szt. b. huśtawka wagowa - 15 szt. c. piaskownica - 8 szt. d. karuzela - 7 szt. e. tablica regulaminowa - 8 szt. f. sprężynowce - 20 szt. g. zestaw zabawowy - 3 komplety, w skład którego wchodzą: 1. wieża kwadratowa z daszkiem - 2 szt. 2. wieża strażacka - 1 szt. 3. zjeżdżalnia - 1 szt. 4. kładka linowa - 1 szt. 5. most linowy - 1 szt. 6. ścianka linowa (pajęczyna) - 1 szt. 7. komin linowy - 1 szt. 8. koci grzbiet - 1 szt. 9. ścianka wspinaczkowa - 1 szt. h. zestaw zabawowy - 1 komplet, w skład którego wchodzą: 1. wieża kwadratowa z daszkiem - 1 szt. 2. wieża kwadratowa bez daszku z rurą strażacką - 1 szt. 3. zjeżdżalnia - 1 szt. 4. pomost wiszący - 1 szt. 5. most linowy - 1 szt. 6. dwa wejścia i. zestaw zabawowy - 4 komplety, w skład którego wchodzą: 1. wieża kwadratowa z daszkiem - 1 szt. 2. zjeżdżalnia - 1 szt. 3. most linowy - 1 szt. 4. ścianka linowa (pajęczyna) - 1 szt. 5. dwa wejścia j. drążki do akrobacji - 3 komplety, k. urządzenie zabawowe składające się z 25 drewnianych słupów - 1 komplet, l. zestaw do koszykówki - 1 komplet, m. urządzenie zabawowe o kształcie samochodu - 1 szt. n. ławka metalowa - 30 szt. o. kosz na śmieci - 20 szt. p. fontanna - 1 szt. q. ogrodzenia drewniane 3.Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w trzech etapach: a. I etap - prace przygotowawcze, dostawa i montaż urządzeń zabawowych, b. II etap - montaż ogrodzeń, c. III etap - dostawa fontanny 4.Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień: 4.1 Montaż urządzeń zabawowych nastąpi w wyznaczonych miejscach, uzgodnionych z Zamawiającym, z zachowaniem wymaganych stref bezpieczeństwa zgodnie z normą PN-EN-1176 4.2 Wszystkie urządzenia zabawowe przeznaczone do zamontowania na placach zabaw dla dzieci muszą spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i atesty wymagane przez prawo Polskie i prawo Unii Europejskiej. 4.3 Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania na składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarować zgodnie z programem gospodarki odpadami powstającymi w wyniku działalności firmy zdemontowane urządzenia i odpady powstające przy pracach przygotowawczych. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego minimalne parametry zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych właściwościach, parametrach i cechach określonych przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia, że oferowane produkty odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 4.5 Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2 ogłoszenia. 5. Karty katalogowe produktu: Przez kartę katalogową produktu rozumie się wydruk ze strony producenta lub autoryzowanego dystrybutora (wraz z odnośnikiem) lub oryginalną kartę papierową producenta. W przypadku braku parametru w wydruku ze strony www lub w karcie, Wykonawca musi dostarczyć kartę katalogową od producenta uwzględniającą wszystkie parametry użytkowe oferowanego produktu. Uzupełnieniem karty katalogowej danego produktu może być również oryginalna aktualna instrukcja techniczna oferowanego produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wniesie wadium w wysokości 7.400,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. IV.3.4 2.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a. pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty z dopiskiem Wadium do postępowania nr WZP.341-26/09 4.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1. upłynął termin związania ofertą, 2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6.Z zastrzeżeniem pkt. 6 a, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2. który został wykluczony z postępowania, 3. którego oferta została odrzucona. 6 a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. w przypadku określonym w pkt. 6 a specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż wymienione w pkt. 2 ppkt od b do e z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt.6 a.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c. zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a i c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt. 1 a - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dla pkt. 1 c - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W zakresie dokumentu określonego w pkt. 1 b Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu, tj.: a. wykażą dwie wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia tj. polegających na dostawie oraz montażu urządzeń zabawowych, z podaniem ich łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100 tyś. zł oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - formularz Nr 3 do SIWZ. b. wykażą, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - formularz Nr 4 do SIWZ. W celu potwierdzenia opisanego wyżej warunku należy przedstawić dokument potwierdzający uprawnienia wskazanej przez Wykonawcę osoby w ww. specjalności. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy będzie żądał przedstawienia zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osoby, potwierdzającego jej przynależność do Izby, aktualnego na dzień podpisania umowy. c. w przypadku kiedy Wykonawca w wykazie, o którym mowa w pkt. b wskaże osobę, którą będzie dysponował - do przedmiotowego wykazu musi załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a. dołączą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia /oświadczenie zostało określone formularzem Nr 2 do SIWZ/ Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 10 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W celu: 1. potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Oryginału lub kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Wypełnionego formularza wykazu zrealizowanych/wykonywanych dostaw zgodnie z zapisem w pkt. 9.2 a SIWZ - formularz Nr 3 do SIWZ, b. Wykazu osób zgodnego z zapisem w pkt. 9.2 b SIWZ - formularz Nr 4 do SIWZ. c. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. b, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia zgodnie z zapisem w pkt. 9.3 SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym formularz nr 2 do SIWZ . 5. W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego, do oferty na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, należy dołączyć: a. Karty katalogowe oferowanego produktu lub inne dokumenty zawierające zdjęcia i parametry oferowanych produktów, przy uwzględnieniu zapisu w pkt. 3.4 SIWZ - z wyłączeniem ogrodzeń. W przypadku złożenia oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1 od a do c składa każdy z wykonawców. Wymagania dotyczące oferty Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 , z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP: 1) wypełniony formularz ofertowy - formularz Nr 1, 2) wypełniony formularz cenowy - formularz Nr 1A. UWAGA Formularz cenowy należy wypełnić, podając nazwę producenta, symbol lub oznaczenie katalogowe produktu proponowanego urządzenia. Formularz cenowy dotyczy tylko proponowanych przez Wykonawcę urządzeń zabawowych. 3) wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom - formularz nr 5 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach