Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem nowego źródła ciepła na biomasę do budynku Szkoły Podstawowej w Łubnie w ramach projektu pn. Kompleksowa wymiana źródeł ciepła w obiektach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Bytowskiego

Gmina Kołczygłowy ogłasza przetarg

  • Adres: 77-140 Kołczygłowy, Słupska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 8213231, , fax. 0-59 8213597
  • Data zamieszczenia: 2020-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołczygłowy
    Słupska 56
    77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie
    tel. 0-59 8213231, , fax. 0-59 8213597
    REGON: 77097951300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kolczyglowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem nowego źródła ciepła na biomasę do budynku Szkoły Podstawowej w Łubnie w ramach projektu pn. Kompleksowa wymiana źródeł ciepła w obiektach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Bytowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem nowego źródła ciepła na biomasę do budynku Szkoły Podstawowej w Łubnie w ramach projektu pn. Kompleksowa wymiana źródeł ciepła w obiektach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Bytowskiego. 2. CPV 44 62 12 00-1 – Kotły grzewcze 45 33 10 00-6 – Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę pieca wraz z jego wniesieniem i montażem w kotłowni budynku Szkoły Podstawowej w Łubnie; b) rozruch technologiczny; c) uruchomienie techniczne; d) badanie instalacji, próby szczelności, odpowietrzenie instalacji itp. e) wykonanie niezbędnych przeróbek instalacyjnych jeśli zajdzie taka konieczność; f) założenie otuliny utrzymującej ciepło na wymienionej instalacji; g) zabezpieczenie zamontowanego kotła i wykonanie sterowania kotła; h) podłączenie spalin do istniejącego komina; i) podłączenie nowego źródła ciepła do istniejącego bojlera; j) uwzględnienie zaworów mieszających dla 3 obiegów grzewczych oraz zaplanowanie dla nich możliwości sterowania pogodowego; k) przeszkolenie użytkowników odnośnie prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom (protokolarnie potwierdzone); l) dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej (atesty, certyfikaty, książka serwisowa itp.) wraz z niezbędnymi protokołami uruchomienia przedmiotowego źródła ciepła; m) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zapewni serwis i konserwację przedmiotu umowy polegającą na utrzymaniu kotła w sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów, zgodnie z instrukcją producenta; n) demontaż i usunięcie istniejących zużytych kotłów w ilości 2 szt. z kotłowni; o) wykonanie przedmiotu zamówienia tj. przepięcie nowego pieca do istniejącej instalacji w ciągu 48h – w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia w okresie wystąpienia sezonu grzewczego, o którym mowa w §2 pkt. 20 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 15 stycznia 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemów ciepłowniczych; p) Minimalne – maksymalne parametry techniczne nowego źródła ciepła: - Moc kotła: minimum - 150kW; - Zakres mocy cieplnej: od 45 kW do 150kW; - Pojemność zasobnika paliwa: minimum - 1300l; - Sprawność kotła dla mocy nominalnej: minimum - 91%; - Maksymalne ciśnienie robocze: maksymalnie – 3 bar; - Pojemność wodna kotła: minimum – 720l; - Klasa kotła wg EN 303-5:2012: 5 klasa oraz spełnienie dyrektywy ECODESIGN; - Klasa energetyczna: minimum A+; - Minimalna temperatura wody na powrocie do kotła: minimum 45 ºC; - Klasa lub rodzaj paliwa: granulat z trocin drzewnych klasa A1 – Pellet (Klasa C1 wg EN 303-5:2012); - Sterowanie pogodowe; - Obrotowy palnik; - System automatycznego rozpalania i awaryjnego wygaszania; - Mobilny pojemnik na popiół; - System odpopielania pieca; - Sonda lambda. 4. Stan istniejący: obecnie budynek szkoły opalany jest za pomocą 2 pieców na miał węglowy. Istniejąca kotłowania jest wykonana/działa w układzie otwartym. Instalacja podłączeniowa wykonana jest z rur stalowych o średnicy ok. Ø50 mm. Armatura, która obecnie jest zamontowana w kotłowni jest sprawna i niepodległa wymianie. Instalacja związana z wymianą źródła ciepła znajduje się w pomieszczeniu kotłowni przy kotłach grzewczych. Istniejący komin spalinowy jest kominem wykonanym w technologii tradycyjnej z cegły. Funkcjonująca instalacja jest podzielona na 3 obiegi grzewcze i dla każdego z tych obiegów należy zaplanować zawór mieszający i uwzględnić sterowanie pogodowe. W istniejącym układzie podłączony jest bojler o pojemności 300 l, którego podłączenie należy również uwzględnić przy wymianie źródła ciepła. 5. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z wyznaczonym przedstawicielem Wykonawcy. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający na własny koszt może zapewnić nadzór inwestorski nad realizacją przedmiotu zamówienia. 12. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu prac montażowych; 2) zapewnienie dozoru mienia na terenie prac montażowych na własny koszt; 3) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) okazania, na każde żądanie Zamawiającego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu; 4) jako wytwarzającego odpady – do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219), b) Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.). Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie. 5) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie prac montażowych, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania prac montażowych na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 6) terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że prace montażowe ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy; 7) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie prac montażowych i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 8) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami montażowymi, w tym także ruchem pojazdów; 9) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np.: wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 10) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie prac montażowych i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania prac montażowych; 11) dbanie o porządek na terenie prac montażowych oraz utrzymywanie terenu prac montażowych w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 12) uporządkowanie terenu prac montażowych po ich zakończeniu, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni, pomieszczeń lub instalacji; 13) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych w zakresie trwania prac montażowych w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia; 14) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; 15) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość prac montażowych lub termin ich zakończenia; 16) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż; 17) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, na warunkach wskazanych w umowie; 18) realizacja wszystkich formalności i kosztów związanych z dostawą przedmiotu zamówienia; 19) poniesienie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia – jeżeli zajdzie taka potrzeba; 20) zapewnienie kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz do usunięcie ewentualnych wad; 21) wykonanie prac montażowych z własnych materiałów dostarczonych przez Wykonawcę na miejsce inwestycji; 22) przedkładanie Inspektorowi Nadzoru, o ile zostanie wyznaczony, do zatwierdzenia przed wbudowaniem, zamontowaniem wszystkie materiały, urządzenia, które zostaną użyte w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Materiały jak i urządzenia nie zatwierdzone przez Inspektora Nadzoru nie mogą być użyte, a w sytuacji stwierdzenia każdorazowo takiego przypadku Wykonawca zobowiązany jest do ich demontażu na własnych koszt; 13. Termin realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia 1) Zamawiający wymaga wykonania całości przedmiotu zamówienia do dnia: 30 października 2020 r. 2) W celu wykonania zadania w terminie Zamawiający zapewnia sobie możliwość regularnego sprawdzania postępu robót. 3) Do dnia 30 października 2020 r. nastąpi całkowite zakończenie prac związanych z przedmiotem zamówienia, skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej oraz pisemne zgłoszenie Wykonawcy o gotowość do odbioru końcowego. 4) Zamawiający przewiduje rozliczenie finansowe jednorazowe po wykonaniu całości zadania oraz dokonaniu odbioru końcowego potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru końcowego. 5) Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielni minimalnego okresu gwarancji w ilości 36 miesięcy licząc od dnia dokonania odbioru końcowego bez uwag. Ostateczny okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu oferty zostanie wskazany w umowie i bezusterkowym protokole odbioru końcowego. 14. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone parametry techniczne. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczony przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty do dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. 15. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie Umowy o dofinansowanie nr RPPM.10.04.00-22-0004/19-00 dla projektu pn. „Kompleksowa wymiana źródeł ciepła w obiektach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Bytowskiego”, ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10. Energia, Działania 10.4 Redukcja emisji, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ 3. pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 4. Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach