Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
- Data zamieszczenia: 2020-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Al. Racławickie 14
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
REGON: 51406400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby gabinetu Prorektor ds. kształcenia Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39143300-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa ofertę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ – formularz Oferta Wykonawcy – (w formie oryginału). 2.Oprócz formularza ofertowego, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (w formie oryginału); 2) wykaz asortymentowo-cenowy sporządzony z wykorzystaniem załącznika nr 1 do SIWZ (w formie oryginału); 3) W przypadku ustanowienia pełnomocnika, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną