Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli medycznych i wyposażenia na potrzeby Bloku Operacyjnego i Oddzialu Intensywnej Terapii Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A.

Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 427 357 , fax. 896 469 250
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna
    ul. Władysława Jagiełły 1
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 427 357, fax. 896 469 250
    REGON: 51139872500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli medycznych i wyposażenia na potrzeby Bloku Operacyjnego i Oddzialu Intensywnej Terapii Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli medycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego i Oddziału Intensywnej Terapii Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S. A., zgodnie z wymaganiami określonymi w formularzu parametrów technicznych stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety: Część Nr 1: Pakiet nr 2: Meble medyczne Część Nr 2: Pakiet nr 3: Wózki do sprzątania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Dostawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. W/w dokumenty podpisuje każdy Dostawca składający ofertę, a w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. Dostawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) w polach nazwa i adres Dostawcy wpisują dane wszystkich Dostawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- zał. nr 1do SIWZ), b) wypełniony formularz cenowy (na załączonym druku- zał. nr 2 do SIWZ), c) wypełniony formularz parametrów technicznych ( na załączonym druku – zał. nr 3 do SIWZ), d) oświadczenie z art. 24a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( na załączonym druku – zał. nr 4 do SIWZ), e) oświadczenie z art. 24 a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z udziału w postępowaniu ( na załączonym druku – zał. nr 5 do SIWZ), f) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), g) w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich Dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Dostawcę – pełnomocnika (jeżeli dotyczy), h) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Dostawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Dostawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach