Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2017-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli i krzeseł biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia Dostawa wraz z montażem mebli i krzeseł biurowych do jednostek organizacyjnych Miasta Poznań na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie MOF Poznania” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek sprawdzić wymiary rzeczywiste pomieszczeń i ewentualnie dostosować do mich gabaryty mebli. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5%, chyba że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn. nie używane przed dniem dostawy oraz nie pokazywane na konferencjach i imprezach targowych, ani używane w podobny sposób. Wykonawca zobowiązany jest do: - zabezpieczenia wszelkich elementów budynku/pomieszczenia mogących ulec zniszczeniu w trakcie prac montażowych. W razie ich uszkodzenia dostawca na własny koszt wymieni elementy zniszczone, - sprawdzenia i dostosowania elementów montażowych mebli (kołki, kotwy) do konstrukcji budynku. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1 – Dostawa wraz z montażem biurek i szaf na dokumenty Część 2 – Dostawa wraz z montażem krzeseł biurowych Część 3 – Dostawa wraz z montażem szaf wnękowych z drzwiami przesuwnymi Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz z załączniki: Nr 8 do SIWZ – Biurka i szafy na dokumenty Nr 9 do SIWZ – Krzesła biurowe. Nr 10 do SIWZ – Szafy z drzwiami przesuwnymi Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do żłobka w ramach projektu Pierwszy publiczny żłobek w Gminie Gniezno wspiera rodziców – meble
Dodano: 2022-10-31 - Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych dla Położnych w budynku Collegium Medicum przy ul. Kaszubskiej 13
Dodano: 2022-09-01 - Chloramix
Dodano: 2021-05-20 - Chloramix
Dodano: 2021-05-20 - Zakup, dostawa, montaż mebli biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia nowego budynku strażnicy dla Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Wrześni
Dodano: 2020-10-13 - Pierwsze wyposażenie budynku po byłym dworcu autobusowym w Tuliszkowie.
Dodano: 2020-10-09 - Zakup wyposażenia na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie Część nr 1: Dostawa i montaż mebli na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie Część nr 2: Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie
Dodano: 2020-09-29 - Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Osieczna”
Dodano: 2020-09-23 - Pierwsze wyposażenie budynku po byłym dworcu autobusowym w Tuliszkowie
Dodano: 2020-09-04