Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli i krzeseł biurowych

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli i krzeseł biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Dostawa wraz z montażem mebli i krzeseł biurowych do jednostek organizacyjnych Miasta Poznań na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie MOF Poznania” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek sprawdzić wymiary rzeczywiste pomieszczeń i ewentualnie dostosować do mich gabaryty mebli. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5%, chyba że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn. nie używane przed dniem dostawy oraz nie pokazywane na konferencjach i imprezach targowych, ani używane w podobny sposób. Wykonawca zobowiązany jest do: - zabezpieczenia wszelkich elementów budynku/pomieszczenia mogących ulec zniszczeniu w trakcie prac montażowych. W razie ich uszkodzenia dostawca na własny koszt wymieni elementy zniszczone, - sprawdzenia i dostosowania elementów montażowych mebli (kołki, kotwy) do konstrukcji budynku. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1 – Dostawa wraz z montażem biurek i szaf na dokumenty Część 2 – Dostawa wraz z montażem krzeseł biurowych Część 3 – Dostawa wraz z montażem szaf wnękowych z drzwiami przesuwnymi Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz z załączniki: Nr 8 do SIWZ – Biurka i szafy na dokumenty Nr 9 do SIWZ – Krzesła biurowe. Nr 10 do SIWZ – Szafy z drzwiami przesuwnymi Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach