Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli hotelowych oraz sprzętu RTV i AGD z dostosowaniem infrastruktury technicznej - wyposażenie Akademika Studenckiego i Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej (MEDSIM) Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Kolbego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 842 98 01 , fax. 033 8435601, 8430530
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu
    Kolbego 8
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 842 98 01, fax. 033 8435601, 8430530
    REGON: 12007355200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uczelnia.pwsz-oswiecim.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli hotelowych oraz sprzętu RTV i AGD z dostosowaniem infrastruktury technicznej - wyposażenie Akademika Studenckiego i Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej (MEDSIM) Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część 1 – dostawę mebli tapicerowanych; Część 2 – dostawę i montaż mebli na wymiar wraz ze sprzętem AGD; Część 3 – dostawę mebli; Część 4 – dostawę sprzętu RTV i AGD; Część 5 – dostawę drobnego wyposażenia do Akademika Studenckiego; Część 6 – dostawę mebli i wyposażenia do Centrum Symulacji Medycznej; Część 7 – dostawę drobnego wyposażenia do Centrum Symulacji Medycznej; Część 8 – dostawę wraz z montażem rolet , Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3.2 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla każdej z części zostaną odrzucone. 3.3 Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 3.4 Miejsce dostawy: Części 1 do 5 – Akademik Studencki ul. Górnickiego 9 Oświęcim, Części 6 i 7 - pracownia MEDSIM ul. Kolbego 8 Oświęcim, Cześć 8- pracowania MEDSIM, budynek Collegium Primum ul. Kolbego 8 Oświęcim, Akademik Studencki ul. Górnickiego 9 Oświęcim. 3.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca dostawy, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, dokona rozładunku, montażu i ustawienia dostarczanych mebli i wyposażenia. 3.6 Przed podpisaniem umowy Zamawiający uzgodni z Wykonawcą ostateczną kolorystykę materiałów z których wykonane będą meble, tapicerka, rolety, żaluzje, pościel itp. 3.7 Wykonawca jest zobowiązany udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji jakości i rękojmi na dostarczane wyposażenie. 3.8 W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 3.9 W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz ofertowy ( załącznik nr 1) b) Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 2) c) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). e) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). f) Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 – szczegółowy wykaz cenowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach