Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli hotelowych oraz sprzętu RTV i AGD jako wyposażenia Akademika studenckiego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, ul. Pocztowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5640456, 5640359 , fax. 825 640 456
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
    ul. Pocztowa 54
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5640456, 5640359, fax. 825 640 456
    REGON: 11060701000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli hotelowych oraz sprzętu RTV i AGD jako wyposażenia Akademika studenckiego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli hotelowych oraz sprzętu RTV I AGD jako wyposażenia Akademika studenckiegio Państwowej Wyższej Szkoły Zawodwej w Chełmie przy ul. Nowy Świat 3. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia meblowego oraz sprzętu RTV I AGD wraz z transportem, wniesieniem, montażem (złożeniem, scaleniem, zawieszeniem, uruchomieniem) i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego miejscach oraz usługi gwarancyjne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem zamawianych mebli (Część 1) i sprzętu (Część 2), jego specyfikacją techniczną, szczegółowymi zasadami jego realizacji, rysunkami aranżacji wnętrz oraz specyfikację ilościową zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz Załącznik nr 3 do formularza oferty, jednocześnie stanowiący podstawę do indywidualnej kalkulacji ceny oferty. Zamawiający informuje, iż wiążące dla Wykonawcy na etapie sporządzania oferty i realizacji pozostają dane zawarte w formularzu cenowym, pod względem rodzaju asortymentu i ilości. 4. Podstawowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1 Minimalne grubości zamawianych materiałów i komponentów obligatoryjnie muszą zostać spełnione. 4.2 Zastosowane w SIWZ oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ ewentualne przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4.3 Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji dla całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza regulacjami prawnymi, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: 5.1 Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. 5.2 W szczególności pod pojęciem „równoważności” rozumie się oferowanie wyposażenia meblowego oraz sprzętu RTV i AGD posiadającego co najmniej te same cechy (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe), co podane w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i parametry techniczne na poziomie co najmniej takim, jak wskazane przez Zamawiającego (w tym zakresie Zamawiający dopuszcza również rozwiązania lepsze niż opisane przez niego, w szczególności wynikające z unowocześnienia technologicznej linii produkcyjnej). 5.3 Zamawiający nie dopuszcza jako rozwiązania równoważnego użycia następujących materiałów: 5.3.1 na blaty biurek zamiast laminatu HPL: płyty laminowanej (tzw. melamina), folii, lakierowania, chyba że wykonawca przedstawi wyniki badań potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań względem laminatów wymienionych w normie EN 438, w szczególności wytrzymałości na uderzenie, na ścieranie, na płyny, na temperaturę i inne wymienione w normie EN 438; 5.3.2 cokołów w szafach wykonanych z płyty meblowej, z wysokoodpornego tworzywa lub ze zwykłej stali; 5.3.3 konstrukcji stelaży biurek i stołów innej niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia; 5.3.4 materiałów tapicerskich o innym składzie niż wskazany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39121100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę w zakresie części 1 - 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) oraz w zakresie części 2 - 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr konta 91 1240 2223 1111 0010 5570 5911 BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A., Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). 4. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach