Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli do wyposażenia pomieszczeń projektu NAMO

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8294440, 61 8291650 , fax. 61 8294012
  • Data zamieszczenia: 2016-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Wieniawskiego 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8294440, 61 8291650, fax. 61 8294012
    REGON: 1293330000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli do wyposażenia pomieszczeń projektu NAMO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku A do SIWZ. • Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe. •Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu. Wykonawca udzieli minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zaproponowany przedmiot zamówienia, czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia do 72 godzin od momentu zgłoszenia w dni robocze, usunięcie uszkodzenia do 14 dni roboczych od momentu reakcji na zgłoszenie oraz wymianę mebla/urządzenia/krzesła na nowe po 3 naprawach gwarancyjnych danego mebla/urządzenia/krzeseł. Bieg gwarancji dla całego przedmiotu umowy rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty odbioru mebli. •Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. •Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest minimum tej samej klasy, jaką oczekuje Zamawiający tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ. •Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) w kolumnie: Producent/nr katalogowy wskaże nazwę producenta, pełną nazwę mebla/krzesła/fotela jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony oraz załączy do oferty kartę katalogową, opis techniczny mebla (cechy funkcjonalne, ergonomiczne, zastosowane materiały, parametry techniczne tych materiałów, sposób wykończenia powierzchni) z wyraźnym wskazaniem mebla, którego opis dotyczy. Karta katalogowa mebla to minimum jedna, osobna karta katalogowa, musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Na podstawie dołączonego do oferty opisu Zamawiający stwierdzi zgodność oferowanych modeli z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji. •W przypadku, gdy karta katalogowa nie będzie zawierać wszystkich informacji pozwalających na weryfikację spełnienia wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te informacje. •Prezentacja oferty: Wykonawca wraz ofertą dostarczy prezentację w postaci zmontowanych mebli. Wymaga się, aby ww. meble były wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w taki sposób aby Zamawiający mógł dokonać oceny technicznej według opisanych w SIWZ w rozdz. XIII parametrów. Nie jest wymagane aby ww. meble wykonane były we wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia kolorystyce płyty, stelaża oraz wymiarach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, Zgodnie z art. 97 ust 2 Ustawy PZP po zakończeniu postępowania, Zamawiający zwróci ww. meble Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. Meble dostarczone przez firmę, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza mogą zostać użyte przez wykonawcę do zrealizowania zadania lub zwrócone na wniosek po zakończeniu postępowania, Wykonawca nie może demonstrować innych mebli, niż te meble które zaoferuje w ofercie. •Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. •Wykonawca załączy do oferty zaświadczenia (atesty, certyfikaty, wyniki badań, świadectwa itp.), zgodnie z poniższym wykazem. Dokumenty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń oraz muszą być złożone osobno dla każdego niżej wymienionego mebla: Poz. 4 Komoda - Skóra ekologiczna: zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) potwierdzające: spełnienie normy BS 5852-1, odporność na ścieranie - min. 40000 cykli Martindale’a; Poz. 6 Stół - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) potwierdzające zgodność z normami dotyczącymi jakości mebli danego rodzaju: PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004 oraz PN-EN 1730:2013-04 wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wystawiania tego typu zaświadczeń; Poz. 7 Biurko - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań itp.) potwierdzające zgodność i z normami dotyczącymi jakości mebli danego rodzaju: PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004 oraz PN-EN 1730:2013-04 wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wystawiania tego typu zaświadczeń; Poz. 16 Szafa - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) potwierdzające zgodność z normami dotyczącymi jakości mebli danego rodzaju: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14749:2007 i PN-F-06001-1:1994 wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wystawiania tego typu zaświadczeń; Poz. 17 Szafa - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) potwierdzające zgodność z normami dotyczącymi jakości mebli danego rodzaju: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14749:2007 i PN-F-06001-1:1994 wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wystawiania tego typu zaświadczeń; Poz. 20 Szafa - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.)z normami dotyczącymi jakości mebli danego rodzaju: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14749:2007 i PN-F-06001-1:1994 wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wystawiania tego typu zaświadczeń; Poz. 21 Szafa - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) z normami dotyczącymi jakości mebli danego rodzaju: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14749:2007 i PN-F-06001-1:1994 wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wystawiania tego typu zaświadczeń; Poz. 22 Krzesło obrotowe - 1.Siatka oparcia - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) potwierdzające: trudnozapalność zgodnie z normą EN 1021-1 oraz EN 1021-2,odporność na ścieranie na poziomie 70 000 cykli Martindale’a zgodnie z normą PN-EN ISO 12947-2,odporności na piling 5 zgodnie z normą EN ISO 12945-2; 2. Krzesło - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) potwierdzające: spełnianie normy określającej obrotowe krzesła biurowe PN EN 1335-1,Posiadanie pozytywnej oceny potwierdzającej zgodność z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1998 r. Poz. 23 Krzesło obrotowe - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) potwierdzające, że krzesło spełnia normę określającą obrotowe krzesła biurowe PN EN 1535. • Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne • Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca ma obowiązek sprawdzić wymiary rzeczywiste pomieszczeń i ewentualnie dostosować gabaryty mebli. W razie występowania rozbieżności pomiędzy założeniami projektowymi a stanem istniejącym należy powiadomić Zamawiającego. • Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia- po podpisaniu umowy, dostawca dokona obmiaru z natury, uzgodni z użytkownikiem kolor okleiny / tapicerki- dostarczy próbniki tkanin tapicerskich / stelażu, na podstawie oferty/katalogu wybarwień konkretnego dostawcy w poszczególnych pomieszczeniach. • Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. • Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko Collegium Historicum UAM przy ul. Św. Marcin 78 w Poznaniu. • Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn. nie używane przed dniem dostawy oraz nie pokazywane na konferencjach i imprezach targowych, ani używane w podobny sposób. • Wykonawca zobowiązany jest do: zabezpieczenia wszelkich elementów budynku/pomieszczenia mogących ulec zniszczeniu w trakcie prac montażowych. W razie ich uszkodzenia dostawca na własny koszt wymieni elementy zniszczone. •sprawdzenia i dostosowania elementów montażowych mebli (kołki, kotwy) do konstrukcji budynku. • Wymienione w niniejszej specyfikacji meble stanowią wzór według którego zamawiający oczekuje realizacji dostawy. Jeżeli wykonawca zaproponuje meble równoważne do założonych to winny być: - w stylu jak te, które stanowią przedmiot zamówienia. - wykonane w technologii określonej w opisie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem kolorystyki określonej przez zamawiającego, - nie gorsze w swojej klasie od przyjętych przez zamawiającego • Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje wykazu - oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach