Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33-306 Nowy Sącz, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10 , fax. 018 415 37 62
- Data zamieszczenia: 2009-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu
ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 5
33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10, fax. 018 415 37 62
REGON: 49065816800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń administracyjno -gospodarczych hangaru i lądowiska dla śmigłowców SG w m. Nowy Sącz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zaqmówienia stanowią: Lada wartownicza szt. 1, Krzesło obrotowe szt. 8, Szafa biurowa na wymiar szt.1, Zabudowa stołu narożna - 3 stanowiska pracy szt. 1, Półka otwarta na segregatory szt. 2, Wieszak ścienny szt. 6, Lustro szt. 1, Biurko szt. 2, Krzesło szt. 23, Zabudowa kuchenna - hangar kpl. 1, Stół koszarowy szt. 5, Szafka narożna pod RTV szt. 1, Tapczan jednoosobowy z zagłówkiem szt. 5, Wersalka szt. Szafka nocna szt. 5, Biurko pod komputer szt. 2, Szafka ubraniowa wnękowa szt. 3, Szafa kancelaryjna szt. 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy. 2. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty co oznacza, ze rozpatrywane będą oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych SIWZ. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano; zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA: Oświadczenie wykonawcy sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ: a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. B. DOKUMENTY: potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacki.strazgraniczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu oraz w Tarnowie
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-04-07 - DOSTAWA SZAF KARTOTEKOWYCH ORAZ NISZCZAREK BIUROWYCH
Dodano: 2016-03-16 - Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz przerobienie istniejących mebli
Dodano: 2016-02-22 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu mebli laboratoryjnych oraz biurowych, dotycząca projektu MCB, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla MCB UJ przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/395/2015
Dodano: 2015-11-19 - dostawa mebli (biurowych, metalowych, kuchennych) oraz foteli i krzeseł na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa mebli dla Izby Skarbowej w Krakowie.
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2015-10-07