Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń administracyjno -gospodarczych hangaru i lądowiska dla śmigłowców SG w m. Nowy Sącz

Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-306 Nowy Sącz, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10 , fax. 018 415 37 62
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu
    ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 5
    33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10, fax. 018 415 37 62
    REGON: 49065816800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń administracyjno -gospodarczych hangaru i lądowiska dla śmigłowców SG w m. Nowy Sącz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zaqmówienia stanowią: Lada wartownicza szt. 1, Krzesło obrotowe szt. 8, Szafa biurowa na wymiar szt.1, Zabudowa stołu narożna - 3 stanowiska pracy szt. 1, Półka otwarta na segregatory szt. 2, Wieszak ścienny szt. 6, Lustro szt. 1, Biurko szt. 2, Krzesło szt. 23, Zabudowa kuchenna - hangar kpl. 1, Stół koszarowy szt. 5, Szafka narożna pod RTV szt. 1, Tapczan jednoosobowy z zagłówkiem szt. 5, Wersalka szt. Szafka nocna szt. 5, Biurko pod komputer szt. 2, Szafka ubraniowa wnękowa szt. 3, Szafa kancelaryjna szt. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy. 2. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty co oznacza, ze rozpatrywane będą oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych SIWZ. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano; zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA: Oświadczenie wykonawcy sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ: a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. B. DOKUMENTY: potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacki.strazgraniczna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach