Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli do nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej w Siennicy

Gminna Biblioteka Publiczna w Siennicy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-332 Siennica, Ul. Latowicka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 757 22 76 , fax. 25 757 22 76
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna w Siennicy
    Ul. Latowicka 9
    05-332 Siennica, woj. mazowieckie
    tel. 25 757 22 76, fax. 25 757 22 76
    REGON: 71237183400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliotekasiennica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli do nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej w Siennicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem mebli do działu dla dzieci, działu dla dorosłych oraz pokoi biurowych znajdujących się w nowej siedzibie Gminnej Biblioteki Publicznej w Siennicy zlokalizowanej przy ul. Mińskiej w Siennicy. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39155000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp / warunki udziału (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp / podstawy wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ); 4) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach