Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
- Data zamieszczenia: 2020-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dolna Wilda 80A
61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
REGON: 00102297200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem oraz montażem i ustawieniem w każdym z pomieszczeń zlokalizowanych w budynku przy ul. Wichrowej 20 w Poznaniu. Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy mebli transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem oraz montażem i ustawieniem (na koszt wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego. Poprzez montaż należy rozumieć należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań. UWAGA: Przedmiot umowy realizowany będzie w czynnych obiektach. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać swoje czynności w ramach zawartej umowy w sposób, który nie będzie utrudniał pracy osobom przebywającym w budynkach Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiotowe ilości mebli biurowych zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zwiększenia wielkości zamówienia podstawowego w ramach prawa opcji. Dostawy mebli w ramach zamówienia z prawa opcji odbywać się będą do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego na etapie składania zamówienia w ramach prawa opcji. Lokalizacje te znajdować się będą na terenie województwa wielkopolskiego (wybrane jednostki organizacyjne Zamawiającego). Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie może złożyć wraz z ofertą. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna powinna zawierać oświadczenia, o których mowa w pkt III.4. i III.7. SIWZ dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Oświadczenia o których mowa w pkt III.4 i III.7. powinny mieć formę oryginałów podpisanych przez wykonawcę lub osoby uprawnione do jego reprezentowania. 4. Dołączone do oferty pełnomocnictwa uprawniające do reprezentowania wykonawcy/-ów w postępowaniu powinny mieć formę oryginałów lub kopii poświadczonych notarialnie. 5. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TPm-134/23 Przygotowanie projektu oraz wykonanie i montaż repliki biblioteki wydziału farmaceutycznego UMP w budynku Collegium Pharmacauticum II
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa mebli
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - wyposażenie garderób.
Dodano: 2020-10-21 - Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - dostawa gablot oraz wyposażenia magazynu i garderób II.
Dodano: 2020-09-29 - Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - dostawa gablot oraz wyposażenia magazynu i garderób"
Dodano: 2020-09-17 - przetarg nieograniczony na zakup i dostawę fabrycznie nowych mebli hotelowych dla potrzeb Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Poznańskiej PAKIET 1: tapczany, biurka, pomocniki PAKIET 2: krzesła, taborety.
Dodano: 2017-06-21 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli hotelowych dla potrzeb Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Poznańskiej PAKIET 1: tapczany, biurka, pomocniki PAKIET 2: krzesła, taborety
Dodano: 2017-04-14 - Wykonanie projektu mebli oraz dostawa i montaż mebli biurowych i gabinetowych w Sądzie Rejonowym w Trzciance
Dodano: 2016-10-27