Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych na potrzeby Biblioteki Publicznej w Gryfinie przy ul. Kościelnej 24

Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, Ul. Kościelna 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4162639 , fax. 091 4162639
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna
    Ul. Kościelna 24 24
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4162639, fax. 091 4162639
    REGON: 00063955800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli biurowych na potrzeby Biblioteki Publicznej w Gryfinie przy ul. Kościelnej 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz wyposażenie m.in. w sprzęt AGD pomieszczeń biurowych mieszczących się w budynku Biblioteki Publicznej w Gryfinie przy ul. Kościelnej 24. UWAGI: 1. Przedstawione w ofercie meble powinny zapewniać funkcjonalność i standard odpowiadający wymogom określonym w projekcie, z uwzględnieniem wskazówek wytycznych dotyczących wymiarów podziałów, kolorystyki zawartych w opisie i na rysunkach oraz w zestawieniu. Ponadto powinny być wykonane w sposób zapewniający trwałość w warunkach intensywnej eksploatacji podczas pracy i zmienności osób ich używających. 2. Proponowane wyposażenie powinno tworzyć jednolitą stylistycznie całość, gwarantującą estetyczny wygląd wnętrza odpowiadającego jego charakterowi i funkcji. 3. Zaproponowane w ofercie wyposażenie stanowisk pracy powinno spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 10 grudnia 1998r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. 98 nr 148 poz. 973) i winny być zgodne z normami PN-EN dot. mebli. 4. Oferowane meble i krzesła w ramach złożonej oferty muszą być dostępne w kolorystyce wg podanych kolorów z próbnika zawartego w specyfikacji elementów. 5. Oferta mebli biurowych musi uwzględniać możliwość wstawienia otworów technicznych (tzw. przelotek) na przewody lub też zapewnić poziome lub pionowe kanały kablowe oraz montaż półek na klawiaturę oraz mysz w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, po ustawieniu sprzętu u użytkownika. 6. Przed wykonaniem mebli konieczne jest sprawdzenie wymiarów pomieszczeń, w których mają być one zamontowane. 7. Wykonawca mebli udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji jakości w warunkach normalnej eksploatacji. 8. W celu potwierdzenia jakości wykonania, wizualnej formy i jakości użytych materiałów dla oferowanych wyrobów Zamawiający może zażądać w każdej chwili przedstawienia wybranego elementu z oferty. 9. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje na konkretne produkty, materiały lub urządzenia z podaniem nazwy producenta lub innych oznaczeń konkretyzujących producenta, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biblioteka.gryfino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach