Przetargi.pl
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI BIBLIOTECZNYCH, BIUROWYCH I REGAŁÓW PRZESÓWNYCH DO OBIEKTÓW Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 767 95 00, 767 95 32 , fax. 62 767 95 29
  • Data zamieszczenia: 2015-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
    ul. Nowy Świat 4 4
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 767 95 00, 767 95 32, fax. 62 767 95 29
    REGON: 25093876400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI BIBLIOTECZNYCH, BIUROWYCH I REGAŁÓW PRZESÓWNYCH DO OBIEKTÓW Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem mebli bibliotecznych, biurowych i regałów przesuwnych do obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa wraz z montażem mebli bibliotecznych i biurowych w bibliotece i czytelni Collegium Medicum; Zadanie nr 2 - dostawa i montaż przesuwnych regałów montowanych do podłoża w bibliotece Collegium Medicum. Zadanie nr 3 - dostawa wraz z montażem mebli szkolnych i gabinetowych do budynku Centrum Dydaktycznego Badań Kół Zębatych przy ul. Poznańskiej 201-205.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr1do SIWZ (po wypełnieniu zał.nr 1do oferty) dla każdego zadania. Opis ten zawiera parametry i ilości wymaganie przez Zamawiającego, co oznacza, że oferowany przez Wykonawcę produkt musi charakteryzować się parametrami kategorii i jakości nie niższej niż wskazane w SIWZ (równoważne). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy, a Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 4.1 Zadanie nr 1 - dostawa wraz z montażem mebli bibliotecznych i biurowych w bibliotece i czytelni Collegium Medicum - dostawę przedmiotu zamówienia tj.: zakup, transport, opakowanie, ustawienie na wyznaczonym miejscu - Kalisz, ulica Kaszubska 13, 4.2. Zadanie nr 2 - dostawa i montaż przesuwnych regałów montowanych do podłoża w bibliotece Collegium Medicum - montaż i trwałe zamocowanie przedmiotu zamówienia do podłoża, sprawdzenie działania - Kalisz, ulica Kaszubska 13, 4.3. Zadanie nr 3 - dostawa wraz z montażem mebli szkolnych i gabinetowych do Centrum Dydaktycznego Badań Kół Zębatych przy ul. Poznańskiej 201-205 - dostawa przedmiotu zamówienia tj.: zakup, transport, opakowanie, ustawienie na wyznaczonym miejscu - Kalisz, ulica Poznańska 201-205 5. Oferowany produkt musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją, przy czym: 5.1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od terminu odbioru końcowego. Właściwy dokument gwarancyjny (w języku polskim),Wykonawca przedstawi wraz z dokumentami odbiorowymi. 5.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis w okresie gwarancyjnym w ramach którego będzie nieodpłatnie usuwał zgłoszone usterki lub wady, świadczył usługi doradztwa technicznego, o ile zajdzie taka potrzeba. 5.3.W przypadku wystąpienia wad lub usterek w okresie, o którym mowa w pkt. 3.6.1 SIWZ Zamawiający zobowiązany jest do zawiadomienia Wykonawcy o zaistniałej sytuacji w terminie do 3 dni roboczych od zauważenia wady lub usterki. 5.4.Wykonawca zobowiązany jest do reakcji na zawiadomienie w ciągu 3 dni roboczych od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. 5.5.Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterek w ciągu 14 dni od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. Termin ten może być przedłużony do 30 dni w przypadku udokumentowanej zwłoki w dostawie części zamiennych. 6. Wszystkie wymiary, rzędne należy sprawdzić na miejscu przewidywanego montażu, a w szczególności miejsce regałów przesuwnych oraz innych mebli przewidzianych do montażu, dla których projektowany układ należy dostosować do stanu istniejącego, zachowując zasady zawarte w projekcie.7. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do obrotu i używania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz.1623 z późn. zm.), ustawy o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391550003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl/biuletyn
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach