Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem lampy RTG czterorzędowego tomografu LightSpeed Plus dla SPZZOZ w Gryficach

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, ul. Niechorska 27
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3842127 , fax. 091 3842127
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Niechorska 27 27
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3842127, fax. 091 3842127
    REGON: 00031028400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem lampy RTG czterorzędowego tomografu LightSpeed Plus dla SPZZOZ w Gryficach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (specyfikacja techniczna) 1. Lampa rtg o pojemności cieplnej anody - 6,3 MHU 2. Maksymalna szybkość chłodzenia anody lampy rtg 840 kHU/min 3. Minimalna wartość napięcia pracy lampy rtg 80 kV 4. Maksymalna wartość napięcia pracy lampy rtg 140 kV 5. Maksymalny prąd lampy rtg dla napięcia pracy 120 kV możliwy do wyeksponowania podczas badania 440 mA 6. Lampa fabrycznie nowa, rok produkcji 2008/2009, nie używana, nie rekondycjonowana 7. Pozytywna opinia dopuszczająca do montażu na terenie Unii Europejskiej - certyfikat CE, deklaracja zgodności 8. Dokumentacja techniczna lampy rtg dostarczona podczas instalacji 9. Lampa rtg kompatybilna z gantry systemu tomografii komputerowej LightSpeed Plus produkcji GE Healthcare nie wymagająca żadnych modyfikacji tego systemu podczas jej instalacji 10. Wykonanie kalibracji aparatu po wymianie lampy rtg 11. Wykonanie testów akceptacyjnych po zakończeniu naprawy 12. Gwarancja na oferowaną lampę rtg, bez limitu skanów 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331150009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości - 10.000 tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia. 2) Podpiszą oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentami wyszczególnionymi w SIWZ, niezbędnymi do sporządzenia oferty i wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) . 3) Złożą ofertę spełniającą warunki określone w niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Do oferty należy dołączyć materiały informacyjne (dane techniczne) producenta potwierdzające spełnianie przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań stawianych przez Zamawiającego. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat u dwóch wykonawców, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 3). 4. oświadczenie, iż usługę wykona pracownik posiadający certyfikat wystawiony przez producenta urządzenia stwierdzający przeszkolenie w zakresie serwisowania urządzeń tomografii komputerowej firmy GE Healthcare, na poziomie odpowiednim dla wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4). 5. Certyfikaty zgodności CE zgodnie z obowiązującym prawem na oferowane urządzenie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach