Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem lamp oświetleniowych w salach lekcyjnych oraz na korytarzach i grzejników CO w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Sąspowie

Szkoła Podstawowa w Sąspowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-048 Jerzmanowice, Sąspów 32
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 389 50 25
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Sąspowie
    Sąspów 32 32
    32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie
    tel. 12 389 50 25
    REGON: 00123496400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem lamp oświetleniowych w salach lekcyjnych oraz na korytarzach i grzejników CO w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Sąspowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W skład przedmiotu zamówienia w zakresie lamp oświetleniowych wchodzi: 1) Dostawa wraz z montażem opraw żarowych bez specjalnych zabezpieczeń do zawieszenia z kloszem kulistym o długości zwisu do 0,5 m i średnicy kuli 200-250 mm z żarówkami energooszczędnymi w ilości 18 szt. 2) Dostawa wraz z montażem opraw żarowych bez specjalnych zabezpieczeń ściennych lub sufitowych w podłożu z betonu - plafoniery, w ilości 4 szt. 3) Dostawa wraz z montażem opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym albo z tworzyw sztucznych 4x40 W, w ilości 9 szt. 4) Dostawa wraz z montażem wypustu oświetleniowego zakończonego oprawą z rastrem - dorobienie punktów świetlnych sufitowych - w tym koszt lamp , w ilości 5 szt. W skład przedmiotu zamówienia w zakresie grzejników centralnego ogrzewania wchodzi: 1) Dostawa wraz z montażem zaworu grzejnikowego o średnicy 15 mm powrotnego, w ilości 11 szt. 2) Dostawa wraz z montażem zaworu grzejnikowego o średnicy 15 mm zasilającego z termostatem, w ilości 11 szt. 3) Dostawa wraz z montażem grzejnika dwupłytowego (w tym wymiana grzejnika stalowego żeberkowego na stalowy dwupłytowy 2 szt x 6 żeberek), w ilości 2 kpl. 4) Dostawa wraz z montażem grzejnika stalowego dwupłytowego ( w tym wymiana grzejnika stalowego żeberkowego na stalowy dwupłytowy 9 x 13 żeberek), w ilości 9 kpl. 5) Dostawa wraz z montażem rur przyłącznych do grzejnika z rur stalowych lub żeberowych o złączach gwintowanych o średnicy 15 mm ( dopasowanie do nowych grzejników), w ilości 18 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunek : Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykonawca musi wykazać, iż: prowadzi działalność gospodarczą. Dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunek: Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Warunek: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Warunek: Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek z pkt 2, 3 i 4 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - sporządzone na wzór załącznika nr 2. Sposób oceny spełniania warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 obowiązującego prawa zamówień publicznych) - NIE SPEŁNIA. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów (np. spółka cywilna , konsorcjum) działających wspólnie dotyczy to każdego z nich - składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych sporządzony według załącznika nr 2. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów (np. spółka cywilna, konsorcjum) działających wspólnie dotyczy to każdego z nich - składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. Dokument, o którym mowa w pkt. 6 ppkt 2 należy załączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1: 1) pkt. 2,3, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. składa, odpowiedni dokument lub dokumenty potwierdzające że: wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument wymieniony w ust. 1pkt 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach