Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58503 Jelenia Góra, ul. Lwówecka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 453 365 , fax. 756 453 310
  • Data zamieszczenia: 2018-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
    ul. Lwówecka 18
    58503 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 453 365, fax. 756 453 310
    REGON: 23048061900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpswjg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem następującego sprzętu: część nr 1 - Zestaw komputerowy stacjonarny Typ A - 9 szt, Zestaw komputerowy stacjonarny Typ B - 2 szt, Zestaw komputerowy stacjonarny Typ C - 3 szt, Zestaw komputerowy stacjonarny Typ D - 1 szt, Zestaw komputerowy stacjonarny Typ E - 18 szt, Zestaw komputerowy stacjonarny Typ F - 20 szt, komputer przenośny Typ 1 - 1 szt, komputer przenośny Typ 2 - 1 szt, drukarka laserowa monochromatyczna - 9 szt, monitor interaktywny tablica - 1 szt, urządzenie wielofunkcyjne Typ 1 - 3 szt, urządzenie wielofunkcyjne Typ 2 - 2 szt, rzutnik multimedialny - 9 szt, kserokopiarka monochromatyczna A3 - 1 szt, tablety multimedialne - 25 szt (wraz z wózkiem), przełącznik sieciowy Typ 1 - 2 szt, karta dźwiękowa USB - 1 szt, dyski twarde różnego rodzaju - 6 szt, pamięci DDR3 - 4 szt, miernik tester zasilania USB - 1 szt, kabel skrętka komputerowa - 5 szt, akumulatory do UPS - 2 szt, system operacyjny Windows 10 Professional - 10 szt, pakiet biurowy Microsoft office 2016 - 49 szt, licencja Mikrotik Router OS Level 6 - 1 szt, oprogramowanie Adobe Premiere Pro CC - 1 szt, oprogramowanie SDL Trados Studio - 1 szt, program do odzyskiwania danych Ontrack Easy Recovery Professional - 1 szt. część nr 2 - serwer - 1 szt, komputer przenośny do oprogramowania konsoli DJ - 1 szt, kiosk informacyjny - 2 szt, przełacznik sieciowy Typ 2 - 2 szt, punkty dostępowe WiFi AP - 80 szt, dysk twardy zewn. - 2 szt. Montaż wymagany w pozycjach: Część nr 1 zamówienia: zestaw komputerowy stacjonarny Typ E – 18 szt., zestaw komputerowy stacjonarny typ F – 20 szt., monitor interaktywny tablica – 1 szt., przełącznik sieciowy typ 1 – 2 szt. Część nr 2 zamówienia: serwer – 1 szt., kiosk informacyjny – 2 szt., przełącznik sieciowy Typ 2 – 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Dla części nr 1 zamówienia: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) Dla części nr 2 zamówienia: 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. - Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: Bank Zachodni WBK SA I Oddz. w Jeleniej Górze, o numerze: 90 1090 1926 0000 0005 1400 5976 z dopiskiem: „Wadium w przetargu nr DAT-2151-6/18 - Dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze Część/ części - ……………”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1A lub/i nr 1B do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę 2) Formularz cenowy (wzór – załącznik nr 1 do formularza ofertowego) – wypełniony przez Wykonawcę 3) Oświadczenia wymienione w rozdziale VI A pkt. 1 -4 niniejszej SIWZ 4) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt A ppkt 6 SIWZ – jeżeli dotyczy 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 6) Formularz - informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi – zgodnie ze wzorem formularza dołączonego do SIWZ (Załącznik nr 2). 7) Dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego towaru zgodnie z Rozdziałem VI A pkt. 6 ppkt. 3) – jeżeli dotyczy 8) zalecany dowód wniesienia wadium. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy według wzoru dołączonego do niniejszej SIWZ (Załącznik nr 7). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (w tym spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach